Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончаренко, Оксана Григорівна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Оксана Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Goncharenko, Oksana | - |
dc.contributor.author | Сіренко, Крістіна Юріївна | - |
dc.contributor.author | Сиренко, Кристина Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Sirenko, Kristina | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T12:25:11Z | - |
dc.date.available | 2020-02-03T12:25:11Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/19.pdf | - |
dc.identifier.citation | Гончаренко О. Г. Інноваційна модель розвитку економіки: ризики та перспективи / О. Г. Гончаренко, К. Ю. Сіренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 23. – С. 117-122. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті розглянуто національну інноваційну систему як поєднання підсистеми державного управління і підтримки інноваційної діяльності; інституційної підсистеми, яка охоплює «науку – освоєння – виробництво», підготовку кадрів; підсистему фінансово-кредитних інституцій, які забезпечують інноваційно-інвестиційну діяльність фінансовими ресурсами; підсистему маркетингових інституцій, які виконують роль просування інноваційної продукції до споживачів, визначають майбутні потреби і попит. Проведено аналіз та оцінку основних показників інноваційного розвитку промисловості України. Досліджено тенденцію зниження показників, які характеризують інноваційну діяльність. Особливу увагу звернули на скорочення питомої ваги науково-дослідних розробок у структурі валового внутрішнього продукту. Держава практично відійшла від фінансового та стимулюючого впливу на ці процеси. Як наслідок, втрачається галузевий сектор науки. Виробництво не зацікавлене у нових досягненнях. В економіці України склалися вкрай несприятливі умови не лише для самої винахідницької діяльності, а і для використання винаходів. Винахідництво і раціоналізаторство втратили характер масового руху, що ускладнює розбудову економіки на інноваційній основі. Запропоновано комплекс заходів щодо вдосконалення державної інноваційної політики. | en_US |
dc.description.abstract | RU: В статье рассмотрена национальная инновационная система как сочетание подсистемы государственного управления и поддержки инновационной деятельности; институциональной подсистемы, которая охватывает «науку – освоение – производство», подготовку кадров; подсистему финансово-кредитных институтов, которые обеспечивают инновационно-инвестиционную деятельность финансовыми ресурсами; подсистему маркетинговых институтов, которые выполняют роль продвижения инновационной продукции к потребителям, определяют будущие потребности и спрос. Проведен анализ и оценка основных показателей инновационного развития промышленности Украины. Исследована тенденция снижения показателей, характеризующих инновационную деятельность. Особое внимание обратили на сокращение удельного веса научно исследовательских разработок в структуре валового внутреннего продукта. Государство практически отошло от финансового и стимулирующего влияния на эти процессы. Как следствие, теряется отраслевой сектор науки. Производство не заинтересовано в новых достижениях. В экономике Украины сложились крайне неблагоприятные условия не только для самой изобретательской деятельности, но и для использования изобретений. Изобретательство и рационализаторство потеряли характер массового движения, что затрудняет развитие экономики на инновационной основе. Предложен комплекс направлений по совершенствованию государственной инновационной политики. | - |
dc.description.abstract | EN: Today, issues of ensuring the competitiveness of the national economy are actualized, which is why competitive advantages in the economic, political and social spheres are achieved through the active use of innovative products that result from the functioning of national innovation systems. The article considers the national innovation system as a combination of the subsystem of public administration and support of innovative activity; institutional subsystem covering “science – development – production”, training; subsystem of financial and credit institutions providing innovation and investment activity with financial resources; the subsystem of marketing institutions that play the role of promoting innovative products to consumers determines future needs and demand. The analysis and evaluation of the main indices of innovative development of the industry of Ukraine is carried out. The tendency of decrease of the indicators characterizing innovative activity is investigated. Particular attention was paid to reducing the share of R&D in the structure of gross domestic product. A state that has practically shied away from its financial and stimulating influence on these processes. As a consequence, the industry sector of science is lost. Manufacturing is not interested in new developments. The economy of Ukraine has extremely unfavorable conditions not only for the invention itself, but also for the use of inventions. Invention and innovation have lost the character of mass movement, which complicates the development of an economy on an innovative basis. A set of measures to improve the state innovation policy is proposed. At the same time, there are risks associated with the prospects of consistent implementation of these areas of public innovation policy. The main ones are: the high share of the branches of the fourth technological institution, which take over the financial resources, which impedes the structural restructuring of the economy; lack of effective demand for enterprise innovation as a result of lower labor costs; dispersion of intellectual potential, migration of highly qualified specialists abroad due to limited creative potential and others. Mitigating the negative impact of these risks should be an integral part of national innovation policy, and its effectiveness should be assessed taking into account their elimination. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | інноваційна модель | en_US |
dc.subject | національна інноваційна система | en_US |
dc.subject | інновації | en_US |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | фінансування | en_US |
dc.subject | науково-дослідні розробки | en_US |
dc.subject | национальная инновационная система | en_US |
dc.subject | инновационная модель | en_US |
dc.subject | инновации | en_US |
dc.subject | инновационная деятельность | en_US |
dc.subject | финансирование | en_US |
dc.subject | научно-исследовательские разработки | en_US |
dc.subject | innovation model | en_US |
dc.subject | national innovation system | en_US |
dc.subject | innovation | en_US |
dc.subject | innovation | en_US |
dc.subject | financing | en_US |
dc.subject | research and development | en_US |
dc.title | Інноваційна модель розвитку економіки: ризики та перспективи | en_US |
dc.title.alternative | Инновационная модель развития экономики: риски и перспективы | en_US |
dc.title.alternative | Innovative model of economic development: risks and prospects | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 6 (23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Goncharenko.pdf | 207,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.