Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2552
Назва: Інноваційні підходи у маркетингу на ринку транспортних послуг України
Інші назви: Инновационные подходы в маркетинге на рынке транспортных услуг Украины
Innovative approaches at logistics market of transport servises in Ukraine
Автори: Гурч, Людмила Миколаївна
Гурч, Людмила Николаевна
Gurch, Ludmila
Мітченко, Галина Валеріївна
Митченко, Галина Валерьевна
Minchenko, Galina
Ключові слова: інноваційна політика
потреби
інноваційний маркетинг
транспортне обслуговування
автомобільні перевезення
інноваційна політика
потреби
інноваційний маркетинг
принципи інноваційного маркетингу
стратегічних маркетингових досліджень
инновационная политика
потребности
инновационный маркетинг
транспортное обслуживание
автомобильные перевозки
инновационная политика
потребности
инновационный маркетинг
принципы инновационного маркетинга
стратегических маркетинговых исследований
innovation policy
needs
innovative marketing
transport service
car passenger transportation
innovation policy
needs
innovative marketing
principles of innovative marketing
strategic marketing research
Дата публікації: гру-2019
Бібліографічний опис: Гурч Л. М. Інноваційні підходи у маркетингу на ринку транспортних послуг України / Л. М. Гурч, Г. І. Мітченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 23. – С. 123-129.
Короткий огляд (реферат): UK: В умовах глобалізації відбувається постійне посилення конкуренції. Саме через це виникає необхідність активізації й пошуку шляхів інноваційного розвитку маркетингу та комунікаційної підтримки транспортних послуг на інноваційній основі. Вищезазначене зумовлює актуальність теми дослідження. Й. Шумпетер (1883 – 1950 рр.) визначає зміст інновації як «введення нового товару, впровадження нової технології виробництва, відкриття нового ринку, освоєння нового джерела сировини та напівфабрикатів, впровадження нової організаційної структури у будь-якій галузі» [15]. Серед проблем, які суттєво впливають на ефективність інноваційної діяльності, а отже, і на розвиток ринку інноваційних товарів, виділено: на загальнодержавному рівні – відсутність адекватної вимогам і викликам часу, реалістичної, економічно та ресурсно- обґрунтованої стратегії інноваційного розвитку країни; досить суперечливе розуміння специфіки та закономірностей інноваційної діяльності в законодавчій і виконавчій гілках влади. Інноваційна політика – це процес пошуку ідеї та створення нового товару з урахуванням потреб споживачів, вихід нового товару на ринок, спостереження за його поведінкою на ринку.
RU: В условиях глобализации происходит постоянное усиление конкуренции. Именно поэтому возникает необходимость активизации и поиска путей инновационного развития маркетинга и коммуникационной поддержки транспортных услуг на инновационной основе. Вышеупомянутое обусловливает актуальность темы исследования. Й. Шумпетер (1883–1950 гг.) определяет содержание инновации как «введение нового товара, внедрение новой технологии производства, открытие нового рынка, освоение нового источника сырья и полуфабрикатов, внедрение новой организационной структуры в любой отрасли» [15]. Среди проблем, которые существенно влияют на эффективность инновационной деятельности, а следовательно, и на развитие рынка инновационных товаров, выделено: на общегосударственном уровне – отсутствие адекватной требованиям и вызовам времени, реалистической, экономически и ресурсно-обоснованной стратегии инновационного развития страны; достаточно противоречивое понимание специфики и закономерностей инновационной деятельности в законодательной и исполнительной ветвях власти. Инновационная политика – это процесс поиска идеи и создания нового товара с учетом потребностей потребителей, выход нового товара на рынок, наблюдение за его поведением на рынке.
EN: In today's environment, quality customer service has become a priority in the process of providing transportation services. Improving the quality of road transport in the transport system is one of the most important areas of operation and development of transport. The quality of road transport is a complex concept that is constantly evolving and improving. Global trends show that the quality of transport services must meet the needs and expectations of consumers. The relationship between marketing and innovation in enterprise development is characterized. The stages of marketing of innovations and their value for introduction of innovations in the enterprise are considered. Implementation of marketing innovations for Ukrainian enterprises is analyzed. The stages of marketing of innovations and their value for introduction of innovations in the enterprise are considered. Implementation of marketing innovations for Ukrainian enterprises is analyzed. The purpose of the article is to systematize scientific approaches to defining the concept of “marketing innovation”, to explore the relationship of marketing and innovation in the enterprise, to analyze the impact of marketing innovation on the development of businesses and the economy as a whole. Therefore, marketing innovations remain the main determinants of enterprise competitiveness. The ability to discover something new in the familiar, to open its perspective, to quickly introduce into the activity of enterprises – these are the main tasks facing the heads of companies and organizations. Identifying promising areas of the marketing innovation process, shaping an environment that is susceptible to innovation, coordinating efforts are the essence of a system of market activity management. And comprehensive realization of marketing innovation potential on the scale of Ukraine will ensure its competitiveness in the world market and socio-economic growth. Summarizing the above indicates that the innovation activity of enterprises requires appropriate marketing support. With the help of innovative marketing tools determine the perspective directions of bringing the potential of the company in compliance with the constantly changing environment (strategic aspect of innovation marketing). That is directions of creation and introduction of innovations (new products, technologies of their production, management methods, etc.) which allow to adapt the activity of the enterprise to changes of conditions of external macro- and microenvironment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2552
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/20.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gurch.pdf386,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.