Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Владислава Олександрівна-
dc.contributor.authorГаркуша, Владислава Александровна-
dc.contributor.authorHarkusha, Vladyslavа-
dc.contributor.authorІванієнко, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorИваниенко, Виктор Васильевич-
dc.contributor.authorIvanienko, Victor-
dc.date.accessioned2020-02-10T12:01:10Z-
dc.date.available2020-02-10T12:01:10Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/39.pdf-
dc.identifier.citationГаркуша В. О. Сучасний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємства / В. О. Гаркуша, В. В. Іванієнко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 23. – С. 250-259.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2587-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано різні підходи до трактування концепції «конкурентоспроможність». Досліджено аналітичні методи розрахунку конкурентоспроможності підприємства та сформовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності як для національних, так і для міжнародних компаній на основі розглянутих аналітичних методів. Проведена систематизація аналітичних методів та інструментів управління конкурентоспроможністю підприємства, досліджено фактори виробництва та інструменти забезпечення конкурентоспроможності. Здійснено розрахунок показників ефективності виробничої діяльності, фінансового стану підприємства, конкурентоспроможності товару та ефективності організації збуту та просування продукції на прикладі конкретної компанії. Виконано аналіз впливу найвагоміших факторів на конкурентоспроможність суб’єкта господарювання та наведено приклад дослідження зовнішнього середовища країни.en_US
dc.description.abstractRU :В статье проанализированы различные подходы к трактовке концепции «конкурентоспособность». Исследованы аналитические методы расчета конкурентоспособности предприятия и сформирован алгоритм оценки конкурентоспособности как для национальных, так и для международных компаний на основе рассмотренных аналитических методов. Проведена систематизация аналитических методов и инструментов управления конкурентоспособностью предприятия, исследованы факторы производства и инструменты обеспечения конкурентоспособности. Осуществлен расчет показателей эффективности производственной деятельности, финансового состояния предприятия, конкурентоспособности товара и эффективности организации сбыта и продвижения продукции на примере конкретной компании. Выполнен анализ влияния значимых факторов на конкурентоспособность субъекта хозяйствования и приведен пример исследования внешней среды страны.-
dc.description.abstractEN: The relevance of this topic determines the need to consider the tools for improving the competitiveness of the company in the current internationalization conditions for effective evaluation of firm’s business activity. As the profound transformation of economic relations along with widespread globalization stipulates the study of such economic concepts as “competitiveness” and “tools for assessing competitiveness” in accordance with modern business conditions. The article is devoted to investigation of the analytical methods of enterprise competitiveness’s assessment for both national and international companies that is extremely crucial in modern tough conditions of competition. The article analyzes various approaches to the interpretation of the concept of “competitiveness”. Ana lytical methods for calculating the competitiveness of an enterprise were investigated and an algorithm for assessing competitiveness for both national and international companies was formed on the basis of the considered analytical methods. The systematization of analytical methods and tools for managing the enterprise’s competitiveness had been carried out, production factors and tools for ensuring competitiveness have been investigated. The calculation of different indicators of production activity, the financial condition of the enterprise, the competitiveness of the goods and the effectiveness of the organization of sales and promotion of products on the example of a specific company were given. The analysis of the influence of significant factors on the competitiveness of a business entity was carried out. In the process of conducting research analysis of the system of financial, economic, production and marketing indicators of the enterprise, Fisher's formula, formula of weighted arithmetic mean were used. The performed analysis of the essence of concept competitiveness and investigation of factors that influence the competitive advantage of each company managed not only to determine the level and structure of indicators of firm’s competitiveness but also identified ways of improving the overall financial, economic and marketing situation of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectаналітичні методи аналізуen_US
dc.subjectінтегральний коефіцієнт рівня конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectаналитические методы анализаen_US
dc.subjectинтегральный коэффициент уровня конкурентоспособностиen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectanalytical methods of analysisen_US
dc.subjectintegral coefficient of level of competitivenessen_US
dc.titleСучасний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeСовременный инструментарий оценки конкурентоспособности предприятияen_US
dc.title.alternativeModern tools for enterprise competitiveness assessmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harkusha.pdf446,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.