Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2700
Назва: Драйвери розвитку організаційно-культурних ресурсів в структурі ресурсного потенціалу міжнародного туристичного бізнесу
Інші назви: Drivers for developing organizational and cultural resources in the structure of the resource potential of the international tourism business
Автори: Кальніцька, Марина Олександрівна
Kalnitska, Maryna
Ключові слова: організаційна культура
ресурсний потенціал
міжнародний туристичний бізнес
організаційно-культурні ресурси
драйвери розвитку
туристичний ринок
менеджмент корпорацій
organizational culture
resource potential
international tourism business
organizational and cultural resources
drivers of development
tourism market
corporate management
Дата публікації: чер-2019
Бібліографічний опис: Кальніцька М. О. Драйвери розвитку організаційно-культурних ресурсів в структурі ресурсного потенціалу міжнародного туристичного бізнесу / М. О. Кальніцька // Економічний простір. – 2019. – № 146. – С. 20-31.
Короткий огляд (реферат): UK: Проведене дослідження дає змогу визначити ключові напрями розвитку корпоративного менеджменту в міжнародному туристичному бізнесі, серед яких є розвиток організаційно-культурних ресурсів в структурі ресурсного потенціалу бізнесу. Основними методами дослідження в питаннях вивчення ґенези понять «організаційна культура», «ресурсний потенціал», «міжнародний туристичний бізнес», скринінгу туристичного ринку, виступили аналіз та синтез; методом дедукції нами було виведене та сформульовано визначення поняття «організаційно-культурні ресурси міжнародного туристичного бізнесу». В результаті роботи було визначено, що динамічний темп розвитку міжнародного бізнесу, глобалізація світових туристичних ринків, зміна систем та засобів взаємовідносин між роботодавцем та працівником, також між організацією та клієнтом, швидкий ріст конкуренції спричинили необхідність реструктуризації систем управління міжнародним бізнесом шляхом підвищення ефективності використання його ресурсів. Зважаючи на місце і роль туризму в житті суспільства, було виділено ряд тенденцій, що передують розвитку організаційно- культурних ресурсів міжнародного туристичного бізнесу. Серед них ми виділили макроекономічні: розвиток туристичної галузі та значний внесок у склад ВВП держав світу, геополітичні тенденції до стирання кордонів, розвиток туристичної та розважальної індустрії, укрупнення бізнесу, розвиток цифрових та інформаційно-комунікативних технологій. Та мікроекономічні: криза існуючих систем менеджменту, розвиток управлінської думки та накопичення бази знань щодо ефективності впливу організаційної культури на діяльність бізнесу тощо. Такі тенденції являють собою рушійні сили розвитку організаційно-культурних ресурсів, серед яких було виділено економічні, технологічні та соціальні драйвери. Результати роботи дали підставу стверджувати, що розвиток організаційно-культурних ресурсів міжнародного туристичного бізнесу є актуальним в умовах сучасного стану міжнародного туристичного ринку та питання потребує подальшого вивчення і деталізації процесу, розробки систем і методів аналізу і оцінки ефективності з урахуванням особливостей галузі.
EN: The conducted research allows to identify the key directions of corporate management development in the international tourism business, among which is the development of organizational and cultural resources in the structure of business resource potential. The main research methods in the study of the genesis of the concepts of "organizational culture", "resource potential", "international tourism business", screening of the tourist market, made analysis and synthesis; We deduced and defined the concept of "organizational and cultural resources of international tourism business" by deduction. As a result, it was determined that the dynamic pace of international business development, the globalization of world tourism markets, the change of employer and employee relations systems and means, as well as between the organization and the client, the rapid growth of competition necessitated the restructuring of international business management systems by increasing the efficiency of using its resources. Considering the place and role of tourism in society, a number of tendencies that precede the development of organizational and cultural resources of the international tourism business were highlighted. Among them were macroeconomic: development of the tourism industry and significant contribution to the GDP of the countries of the world, geopolitical tendencies to blur the borders, development of the tourism and entertainment industry, enlargement of business, development of digital and information and communication technologies. But microeconomic: crisis of existing management systems, development of managerial thought and accumulation of knowledge base on effectiveness of influence of organizational culture on business activity, etc. Such trends represent the driving force behind the development of organizational and cultural resources, among which economic, technological and social drivers have been identified. The results of the work gave grounds to assert that the development of organizational and cultural resources of the international tourism business is relevant in the current state of the international tourism market and the issue requires further study and detail of the process, development of systems and methods of analysis and evaluation of efficiency, taking into account the peculiarities of the industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2700
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/ P.ES.2224.040719.20.530
http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/195770
JEL: F23, Z32, Z38
Розташовується у зібраннях:№ 146

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnitska.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.