Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2842
Назва: Формування корпоративної культури у ВНЗ
Інші назви: Формирование корпоративной культуры в ВУЗах
Formation of corporate culture in higher education
Автори: Кудінова, Марина Михайлівна
Кудинова, Марина Михайловна
Kudinova, Maryna
Мозгова, Анастасія Дмитрівна
Мозговая, Анастасия Дмитриевна
Mozghova, Anastasiia
Ключові слова: корпоративна культура
вищий навчальний заклад
якість освіти
система управління
корпоративная культура
высшее учебное заведение
качество образования
система управления
corporate culture
higher educational institution
quality of education
management system
Дата публікації: гру-2017
Бібліографічний опис: Кудінова М. М. Формування корпоративної культури у ВНЗ / М. М. Кудінова, А. Д. Мозгова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 153-158.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню системи корпоративної культури в сучасному вищому навчальному закладі. Визначено основні види стратегії впровадження корпоративної культури. Виокремлено основні фактори ефективності. Обґрунтовані організаційні виміри оцінки корпоративної культури. Встановлено, що приділення належної уваги розвитку корпоративної культури є одним з інструментів, що у конкурентному середовищі надає переваг ВНЗ.
RU: Статья посвящена теоретико-методическому обоснованию системы корпоративной культуры в современном высшем учебном заведении. Определены основные виды стратегии внедрения корпоративной культуры. Выделены основные факторы эффективности. Обоснованы организационные измерения оценки корпоративной культуры. Установлено, что уделение должного внимания развитию корпоративной культуры, является одним из инструментов, который в конкурентной среде предоставляет преимущества ВУЗу.
EN: The article is devoted to theoretical and methodological substantiation of the system of corporate culture in the modern higher institution of primary education. The main types of strategy of corporate culture implementation are determined. The main factors of efficiency are highlighted. Organizational dimensions of corporate culture assessment are substantiated. It has been established that paying due attention to the development of corporate culture is one of the tools that offers the benefits of an institution in a competitive environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2842
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/32.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudinova.pdf297,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.