Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудінова, Марина Михайлівна-
dc.contributor.authorКудинова, Марина Михайловна-
dc.contributor.authorKudinova, Maryna-
dc.contributor.authorМозгова, Анастасія Дмитрівна-
dc.contributor.authorМозговая, Анастасия Дмитриевна-
dc.contributor.authorMozghova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2020-03-03T08:49:43Z-
dc.date.available2020-03-03T08:49:43Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/32.pdf-
dc.identifier.citationКудінова М. М. Формування корпоративної культури у ВНЗ / М. М. Кудінова, А. Д. Мозгова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 153-158.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2842-
dc.description.abstractUK: Стаття присвячена теоретико-методичному обґрунтуванню системи корпоративної культури в сучасному вищому навчальному закладі. Визначено основні види стратегії впровадження корпоративної культури. Виокремлено основні фактори ефективності. Обґрунтовані організаційні виміри оцінки корпоративної культури. Встановлено, що приділення належної уваги розвитку корпоративної культури є одним з інструментів, що у конкурентному середовищі надає переваг ВНЗ.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена теоретико-методическому обоснованию системы корпоративной культуры в современном высшем учебном заведении. Определены основные виды стратегии внедрения корпоративной культуры. Выделены основные факторы эффективности. Обоснованы организационные измерения оценки корпоративной культуры. Установлено, что уделение должного внимания развитию корпоративной культуры, является одним из инструментов, который в конкурентной среде предоставляет преимущества ВУЗу.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to theoretical and methodological substantiation of the system of corporate culture in the modern higher institution of primary education. The main types of strategy of corporate culture implementation are determined. The main factors of efficiency are highlighted. Organizational dimensions of corporate culture assessment are substantiated. It has been established that paying due attention to the development of corporate culture is one of the tools that offers the benefits of an institution in a competitive environment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectкорпоративная культураen_US
dc.subjectвысшее учебное заведениеen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjecthigher educational institutionen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectmanagement systemen_US
dc.titleФормування корпоративної культури у ВНЗen_US
dc.title.alternativeФормирование корпоративной культуры в ВУЗахen_US
dc.title.alternativeFormation of corporate culture in higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudinova.pdf297,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.