Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулябко, Владимир Васильевич-
dc.contributor.authorКулябко, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorKulyabko, Volodymyr-
dc.date.accessioned2020-03-03T12:09:36Z-
dc.date.available2020-03-03T12:09:36Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://smm.pgasa.dp.ua/article/view/125086-
dc.identifier.citationКулябко В. В. Как снижать инфальтильность и повышать мотивацию студентов, поступивших в строительный ВУЗ на специальность «Компьютерные науки» / В. В. Кулябко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2017. – Вып. 101. – С. 141-147. – (Компьютерные системы и информационные технологии в образовании, науке и управлении).en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2846-
dc.description.abstractRU: Цель. Целью данной статьи является поиск и разработка мероприятий по укреплению связи IT-образования со специальным образованием на примере строительного вуза и конкретных задач динамики сооружений. Методика. В работе развиваются педагогические приёмы школ Монтессори, Сухомлинского. Педагогика сотрудничества развивается на добровольных началах работы кружка студентов, описан стиль занятий и даются практические советы по активизации студентов при решении численными методами различных важных задач линейной и нелинейной динамики зданий и сооружений. Применяются программные комплексы с методом конечных элементов, а также системы Maple, MathLab, MathCAD. Совершенствуется новый метод элементов, подсистем и комплектов свойств (МЭПИКС). Результаты. Приведен перечень современных комплексных результатов – особые пути и способы работы со студентами по динамике конструкций в теоретическом и опытно-экспериментальном плане. Даётся ряд организационных рекомендаций по повышению мотивации и снижению инфантильности студентов. Научная новизна. Научная и патентная новизна приёмов и научных достижений подтверждается успешными защитами авторами разработок множества диссертаций (всех квалификационных уровней) и изобретений. А верность предложенных педагогических методов основана на постоянной их апробации при работе со студентами и молодёжью кружка на протяжении 40 лет. Практическая значимость. Результаты исследований рациональных форм активизации студентов постоянно докладываются на научных и гражданских (ГО «Открытое знание») собраниях. Выпускники таких групп сами становятся отличными инженерами и активно передают достижения в вузы, школы, строительные организации.en_US
dc.description.abstractUK: Мета. Метою даної статті є пошук і розробка заходів з укріплення зв’язків ІТ-освіти зі спеціальною освітою на прикладі будівельного вузу і конкретних задач динаміки споруд. Методика. В роботі розвиваються педагогічні прийоми шкіл Монтессорі, Сухомлинського. Педагогіка співробітництва розвивається на добровільних засадах роботи гуртка студентів, описано стиль занять і даються практичні поради з активізації студентів при вирішенні чисельними методами різних важливих задач лінійної і нелінійної динаміки будівель і споруд. Застосовуються програмні комплекси з методом скінченних елементів, а також системи Maple, MathLab, MathCAD. Вдосконалюється метод елементів, підсистем і комплектів властивостей (МЕПІКВ). Результати. Наведено перелік сучасних комплексних результатів – особливі шляхи і способи роботи зі студентами по динаміці конструкцій в теоретичному і дослідно-експериментальному плані. Дається ряд організаційних рекомендацій з підвищення мотивації і зниження інфантильності студентів. Наукова новизна. Наукова і патентна новизна прийомів і наукових досягнень підтверджується успішними захистами авторами розробок багатьох дисертацій (усіх кваліфікаційних рівнів) і винаходів. А правильність запропонованих педагогічних методів базується на постійній їх апробації при роботі зі студентами і молоддю гуртка протягом 40 років. Практична значимість. Результати досліджень раціональних форм активізації студентів постійно доповідаються на наукових і громадських (ГО «Відкрите знання») зібраннях. Випускники таких груп самі стають відмінними інженерами і активно передають досягнення у вузи, школи, будівельні організації.-
dc.description.abstractEN: Purpose. The purpose of this article is to search for and develop measures to strengthen the connection of IT education with a special education on the example of a construction institution and specific tasks of building dynamics.Methodology. Pedagogical methods of Montessori, Sukhomlinsky schools are being developed in the work. Pedagogy of cooperation develops on a volunteer basis for the work of a circle of students, describes the style of classes and gives practical advice on the activation of students in solving numerically different important problems of linear and nonlinear dynamics of buildings and structures. Software complexes with the finite element method, as well as the Maple, MathLab, and MathCAD systems are used. A method of elements, subsystems and sets of properties (MESASP) is being improved. Findings. The list of modern complex results is given - special ways and ways of working with students on the dynamics of structures in the theoretical and experimental plan. A number of organizational recommendations are given to increase motivation and reduce the infantilism of students. Originality. The scientific and patent novelty of techniques and scientific achievements is confirmed by the successful defense of the authors of many dissertations (all qualification levels) and inventions. And the fidelity of the proposed pedagogical methods is based on their constant approbation when working with students and the youth circle for 40 years. Practical value. The results of research on rational forms of activization of students are constantly reported to scientific and public (public association "Open Knowledge") meetings. Graduates of such groups themselves become excellent engineers and actively transfer achievements to universities, schools, construction organizations.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectприемы активизацииen_US
dc.subjectстроительство зданий и сооруженийen_US
dc.subjectдинамические расчёты и испытания конструкцийen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectприйоми активізаціїen_US
dc.subjectбудівництво будівель і спорудen_US
dc.subjectдинамічні розрахунки і випробування конструкційen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectactivation techniquesen_US
dc.subjectconstruction of buildings and structuresen_US
dc.subjectdynamic calculations and structural testsen_US
dc.titleКак снижать инфальтильность и повышать мотивацию студентов, поступивших в строительный ВУЗ на специальность «Компьютерные науки»en_US
dc.title.alternativeЯк знижувати інфантильність і підвищувати мотивацію студентів, що вступили до будівельного ВНЗ на спеціальність «Комп’ютерні науки»en_US
dc.title.alternativeHow to reduce the infantility and increase the motivation of students of specialty "computer sciences" of the building education in civil engeneeringen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вып. 101

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulyabko.pdf407,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.