Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрішкіна, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorТришкина, Нина Ивановна-
dc.contributor.authorTrishkina, Nina-
dc.date.accessioned2020-03-10T09:42:14Z-
dc.date.available2020-03-10T09:42:14Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/36.pdf-
dc.identifier.citationТрішкіна Н. І. Маркетинг-логістичні підходи до обслуговування споживачів / Н. І. Трішкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 174-179.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2877-
dc.description.abstractUK: Викладено авторське бачення щодо маркетинг-логістичних підходів в обслуговуванні споживачів. Досліджено методи обслуговування споживачів, охарактеризовано принципи та функції обслуговування споживачів, запропоновано комплексний підхід до ефективного обслуговування споживачів із використанням маркетинг-логістичних підходів.en_US
dc.description.abstractRU: Изложено авторские видение маркетинг-логистических подходов в обслуживании потребителей. Исследованы существующие методы обслуживания потребителей, охарактеризованы принципы и функции обслуживания потребителей, предложен комплексный подход к эффективному обслуживанию потребителей с использованием маркетинг-логистических подходов.-
dc.description.abstractEN: The author’s vision on marketing-logistic approaches in consumer service is presented. The existing methods of consumer service are characterized, principles and functions are described to customer service, a comprehensive approach to effective customer service with the use of marketing-logistic approaches is offered.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectлогистикаen_US
dc.subjectобслуживаниеen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.subjectспросen_US
dc.subjectуслугаen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.titleМаркетинг-логістичні підходи до обслуговування споживачівen_US
dc.title.alternativeМаркетинг-логистические подходы к обслуживанию потребителейen_US
dc.title.alternativeMarketing-logistic approaches to consumersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trishkina.pdf193,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.