Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХуторской, Павел Александрович-
dc.contributor.authorХуторський, Павло Олександрович-
dc.contributor.authorKhutorskoi, Pavel-
dc.contributor.authorСтепура, Виктория Андреевна-
dc.contributor.authorСтепура, Вікторія Андріївна-
dc.contributor.authorStepura, Vyktoryia-
dc.date.accessioned2020-03-19T09:34:33Z-
dc.date.available2020-03-19T09:34:33Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/39.pdf-
dc.identifier.citationХуторской П. А. Методические аспекты управления продуктовым портфелем производственного предприятия / П. А. Хуторской, В. А. Степура // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 189-194.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2958-
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрена проблема формирования комплексного маркетингового подхода к оценке продуктового портфеля производственного предприятия; определены основные теоретические положения и проведен сравнительный анализ методик формирования эффективного продуктового портфеля предприятия, а также обоснована целесообразность применения инструментов портфельного анализа в зависимости от масштаба предпринимательской деятельности и уровня диверсификации бизнес-направлений.en_US
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто проблему формування комплексного маркетингового підходу до оцінки продуктового портфеля виробничого підприємства; визначені основні теоретичні положення та проведено порівняльний аналіз методик формування ефективного продуктового портфеля підприємства, а також обґрунтовано доцільність застосування інструментів портфельного аналізу залежно від масштабу підприємницької діяльності та рівня диверсифікації бізнес-напрямів.-
dc.description.abstractEN: The problem of forming an optimal multipurpose marketing approach for assessing the product portfolio of a production enterprise is considered in the article. The main approaches the theoretical positions are defined and a comparative analysis of the methods of formation of an effective product portfolio of the enterprise is made. The relevance of the relevance of portfolio analysis tools, depending on the scale of business activities and the level of diversification of business.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectпродуктовый портфельen_US
dc.subjectпортфельный анализen_US
dc.subjectуправление портфелемen_US
dc.subjectматричные моделиen_US
dc.subjectстратегический анализen_US
dc.subjectпродуктовий портфельen_US
dc.subjectпортфельний аналізen_US
dc.subjectуправління портфелемen_US
dc.subjectматричні моделіen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectproduct portfolioen_US
dc.subjectportfolio analysisen_US
dc.subjectportfolio managementen_US
dc.subjectmatrix modelen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.titleМетодические аспекты управления продуктовым портфелем производственного предприятияen_US
dc.title.alternativeМетодичні аспекти управління продуктовим портфелем виробничого підприємстваen_US
dc.title.alternativeMethodical management aspects of product portfolio at the production enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khutorskoi.pdf194,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.