Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3056
Назва: Використання Java - технологій для розробки графічних додатків
Інші назви: Использование Java-технологий для разработки графических приложений
Using Java-technology to develop graphical applications
Автори: Дробот, Віталій Владиславович
Дробот, Виталий Владиславович
Drobot, Vitalii
Шибко, Оксана Миколаївна
Шибко, Оксана Николаевна
Shibko, Oxana
Ключові слова: графічне зображення
графічне програмування
Web-сторінка
Інтернет
Paint
Netbeans
IntelliJ IDEA
Java
графическое изображение
графическое программирование
Web-страница
Интернет
graphic images
graphical programming
Web-page
Internet
Дата публікації: вер-2016
Бібліографічний опис: Дробот В. В. Використання Java - технологій для розробки графічних додатків / В. В. Дробот, О. М. Шибко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 94. – С. 50-55. – (Компьютерные системы и информационные технологии в образовании, науке и управлении).
Короткий огляд (реферат): UK: Мета. Метою роботи є розробка власного графічного редактора для малювання двовимірної графіки, розробка основних і базових інструментів для редагування графіки, використовуючи мову програмування Java і інтерфейси прикладного програмування Java 2D. А також використовуючи середу програмування NetBeans IDE 8.0.2 i IntelliJ IDEA 2016.1. Методика На сьогоднішній день графіка має важливе значення для мов програмування. Вона дозволяє візуалізувати будь-які програми, що надає яскравість і зручність для використання тих чи інших програм. Дозволяє створювати яскраві і цікаві Web-сторінки, зручна при розробці баз даних, написанні мобільних і комп'ютерних ігор. Так як ми живемо в тривимірному світі, то програмування двовимірної та тривимірної графіки на сьогоднішній день є актуальною і не можна залишити цю тему в стороні. Результати. Використовуючи класи Java 2D було створено простий графічний редактор JavaPaint, який дає можливість користувачеві створювати малюнки та редагувати графічні зображення. Наукова новизна. Представлено детальний аналіз усіх етапів розробки програмного забезпечення, розроблено покроковий план створення, графічного додатку, розроблено власний дизайн програми за допомогою платформи NetBeans IDE., написано код програми. Практична значимість. Графіка має важливе значення для мов програмування. Вона дозволяє візуалізувати будь-які програми, що надає яскравість і зручність для використання тих чи інших програм. Дозволяє створювати яскраві і цікаві Web-сторінки, зручна при розробці баз даних, написанні мобільних і комп'ютерних ігор.
RU: Цель. Целью работы является разработка собственного графического редактора для рисования двухмерной графики, разработка основных и базовых инструментов для редактирования графики, используя язык программирования Java и интерфейсы прикладного программирования Java 2D. А также используя среду программирования NetBeans IDE 8.0.2 i IntelliJ IDEA 2016.1. Методика. На сегодняшний день графика имеет важное значение для языков программирования. Она позволяет визуализировать любые программы, предоставляет яркость и удобство для использования тех или иных программ. Позволяет создавать яркие и интересные Web-страницы, удобна при разработке баз данных, написании мобильных и компьютерных игр. Так как мы живем в трехмерном мире, то программирование двумерной и трехмерной графики на сегодняшний день является актуальной и нельзя оставить эту тему в стороне. Результаты. Используя классы Java 2D было создано простой графический редактор JavaPaint, который дает возможность пользователю создавать рисунки и редактировать графические изображения. Научная новизна. Представлен подробный анализ всех этапов разработки программного обеспечения, разработаны пошаговый план создания графического приложения, разработан собственный дизайн программы с помощью платформы NetBeans IDE., написан код программы. Практическая значимость. Представлен подробный анализ всех этапов разработки программного обеспечения, разработаны пошаговый план создания графического приложения, разработан собственный дизайн программы с помощью платформы NetBeans IDE., Написано код программы. Используя классы Java 2D создан простой графический редактор JavaPaint, который дает возможность пользователю создавать рисунки и редактировать графические изображения.
EN: The purpose. The aim of the work is the development of a graphical editor for drawing two-dimensional graphics, the development of primary and basic tools for editing graphics using the Java programming language and Java 2D APIs. As well as using a programming environment NetBeans IDE 8.0.2 i IntelliJ IDEA 2016.1. Methodology. It is essential to the programming languages of today schedule. It allows you to visualize any program, provides brightness and ease of use for those or other programs. It allows you to create a bright and interesting Web-pages, useful when designing databases, writing mobile and computer games. Since we live in a three-dimensional world, the programming of the two-dimensional and three-dimensional graphics at present is relevant and can not leave this topic aside. Results. Using the Java 2D classes simple editor JavaPaint has been created, which enables the user to create drawings and edit graphics. Scientific novelty. A detailed analysis of all software development stages has been presented, a step by step plan for creating graphical applications has been developed, the own program design using NetBeans IDE platform has been developed, the program code has been written. Practical significance. . A detailed analysis of all software development stages has been presented, a step by step plan for creating graphical applications has been developed, the own program design using NetBeans IDE platform has been developed, the program code has been written. Using the Java 2D classes a simple editor JavaPaint has been created, which enables the user to create drawings and edit graphics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3056
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/106572
Розташовується у зібраннях:Вып. 94

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Drobot.pdf619,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.