Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3087
Назва: Модернізація вищої освіти в умовах інформатизації суспільства
Інші назви: Модернизация высшего образования в условиях информатизации общества
Modernization of higher education in condition of informatization of society
Автори: Євсєєва, Галина Петрівна
Евсеева, Галина Петровна
Yevseieva, Halyna
Бабенко, Валентина Андріївна
Бабенко, Валентина Андреевна
Babenko, Valentina
Ключові слова: інформатизація освіти
відкрита система освіти
освітні технології
інтерактивне навчання
информатизация образования
открытая система образования
образовательные технологи
интерактивное обучение
informatization of education
open education system
educational technology
interactive learning
Дата публікації: лис-2015
Бібліографічний опис: Євсєєва Г. П. Модернізація вищої освіти в умовах інформатизації суспільства / Г. П. Євсєєва, В. А. Бабенко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2015. – Вып. 86. – С. 8-13. – (Компьютерные системы и информационные технологии в образовании, науке и управлении).
Короткий огляд (реферат): UK: Мета авторів статті проаналізувати нові парадигми освіти, що ґрунтуються на поєднанні традиційних й новітніх методів навчального процесу, запровадженні інноваційних технологій навчання в умовах приєднання України до спільного загально цивілізаційного, соціополітичного та освітнього простору. Методика. Забезпечення розвитку системи індивідуального безперервного навчання на основі автоматизованих навчальних курсів та систем, інтелектуальних комп’ютерних та дистанційних технологій навчання. Результати. Застосування інноваційних технологій, поглиблення компетентності викладачів, набуття ними досвіду практичної діяльності у сфері освоєння новітніх освітніх технологій. Наукова новизна. Кардинальне переосмислення освітнього процесу та модернізації освіти, розроблення і впровадження в освітній процес, поряд із традиційними, інноваційних педагогічних систем і технологій, які сприятимуть розвитку творчих здібностей студентів, їх пізнавальних інтересів; активізації та підвищенню ефективності й якості навчально-пізнавальної діяльності. Практична значимість. Використання сучасних освітніх технологій задля удосконалення способів самостійного опанування знаннями, досягнення більш якісного засвоєння матеріалу. Висновки. Традиційна методика викладання відрізняється від технології навчання як звичайні, напрацьовані та упорядковані, способи досягнення мети навчання відрізняються від творчості, мистецтва та майстерності надання знань у поєднанні з технічними новаціями. Саме тому технологія навчання є більш ефективною у сучасний період та має гарантовані результати. Застосування інноваційних технологій потребує компетентності викладачів, набуття ними досвіду практичної діяльності у сфері освоєння новітніх технологій. Викладачі повинні стати носіями інноваційної свідомості, що активно використовують сучасні освітні технології та поєднують їх з класичними методами викладання. Успіх усіх цих методів досягається якраз завдяки поєднанню сучасних технічних засобів навчання з традиційними. Освітня технологія має включати не тільки науковий зміст навчальної дисципліни, наукові дані, навчати слухачів способам самостійного опанування знаннями, їхнім поповненням й удосконаленням, але завдяки новим методичним принципам вивчення навчальної дисципліни досягати більш якісного засвоєння матеріалу.
RU: Цель авторов статьи проанализировать нове парадигмы образования, которые основываются на соединении традиционных и новейших методов ученого процесса, внедрении инновационных технологий обучения в условиях присоединения Украины к единому цивилизационному, социополитическому и образовательному пространству. Методика. Обеспечение развития системы индивидуального обучения на основе автоматизированных учебных курсов и систем, интеллектуальных компьютерных и дистанционных технологий обучения. Результаты. Применение инновационных технологий, более глубокое усвоение компетентностей преподавателями, приобретение ими опыта практической деятельности в сфере освоения новейших образовательных технологий. Научная новизна. Кардинальное переосмысление образовательного процесса и модернизации образования, разработки и внедрения в образовательный процесс, наряду с традиционными, инновационных педагогических систем и технологий, которые повлияют на развитие творческих способностей студентов, их познавательных интересов, активизацию и повышение эффективности и качества учебно-познавательной деятельности. Практическая значимость. Использование современных образовательных технологий (дистанционного обучения, иинтерактивного обучения, мультимедийных средств, интерактивной доски) для усовершенствования способов самостоятельного овладения знаниями, достижения более качественного освоения материала. Выводы. Традиционная методика преподавания отличается от технологии учёбы, как обычные, наработанные и упорядочены, способы достижения цели учёбы, отличаются от творчества, искусства и мастерства предоставления знаний в сочетании с техническими новациями. Именно поэтому технология учёбы является эффективнее в современный период и имеет гарантированные результаты. Применение инновационных технологий нуждается компетентности преподавателей, приобретения ими опыта практической деятельности в сфере освоения новейших технологий. Преподаватели должны стать носителями инновационного сознания, что активно используют современные образовательные технологии и сочетают их с классическими методами преподавания. Успех всех этих методов достигается как раз благодаря сочетанию современных технических средств учёбы с традиционными. Образовательная технология должна включать не только научное содержание учебной дисциплины, научные данные, учить слушателей способам самостоятельного овладения знаниями, их пополнением и усовершенствованием, но благодаря новым методическим принципам изучения учебной дисциплины достигать более качественного усвоения материала.
EN: The purpose of the authors’ article to analyze the new paradigms of education basing on the combination of traditional and new methods of education process, implementation of innovative technologies of education in condition of Ukraine's accession to a common civilization, socio-political and educational space. Methodology. Providing the development of individual studying on base atomized educational courses and automation systems, intellectual computing and distance education technologies. Results. The use of innovative technologies, the deep assimilation of competences of teachers, acquisition of practical work experience by them in the field of development of new educational technologies. Scientific novelty.Cardinal rethinking of the educational process and modernization of education, development and implementation in the educational process, along with the traditional, innovative teaching systems and technologies that will affect on the development of the creative abilities of students, their cognitive interests, enhance and increase of effectiveness and quality of educational and learning activities. Practical value The use of modern educational technologies (distance studying, interactive education, multimedia, interactive board) to improve methods of self-mastery of knowledge, to achieve high-quality development of material. Conclusions Traditional methods of teaching differ from teaching technologies as usual, worked out and organized ways of achievement of goal of study differ from creation, art and skill of providing knowledge combined with technical innovations. That's why technology of teaching is more effective in the current period and has the guaranteed results. The use of innovative technologies requires competence of teachers, experience of practical activity in the sphere of new technologies. Teachers should be bearers of innovation consciousness, to use actively modern educational technologies and to combine them with classical methods of teaching. The success of all these methods achieves according to combination of modern technology with traditional teaching. Educational technology should include not only the scientific content of the course, scientific data, to teach students of methods of independent acquisition of knowledge, their completion and perfection, but thanks to new methodological principles of learning the discipline, students will achieve better learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3087
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/70861
Розташовується у зібраннях:Вып. 86

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yevseyeva.pdf4,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.