Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3194
Назва: Перспективы промышленного применения алюминидов титана в авиадвигателестроении
Інші назви: Prospects for industrial use titanium aluminide in aeroengine
Перспективи промислового застосування алюмінідів титану у авідвигунобудуванні
Автори: Куликовский, Руслан Анатольевич
Kulykovskyi, Ruslan
Куликовський, Руслан Анатолійович
Пахолка, Сергей Николаевич
Pakholka, Serhei
Пахолка, Сергій Миколайович
Павленко, Дмитрий Викторович
Pavlenko, Dmytro
Павленко, Дмитро Вікторович
Ключові слова: алюминид титана
газотурбинный авиадвигатель
сварка давлением
прочность шва
жаропрочный сплав
titanium aluminide
gas turbine aircraft engine
pressure welding
seam strength
superalloy
алюмінід титану
газотурбінний авіадвигун
зварювання тиском
міцність шва
жароміцний сплав
Дата публікації: бер-2015
Бібліографічний опис: Куликовский Р. А. Перспективы промышленного применения алюминидов титана в авиадвигателестроении / Р. А. Куликовский, С. Н. Пахолка, Д. В. Павленко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2015. – Вып. 80. – С. 369-372. – (Стародубовские чтения).
Короткий огляд (реферат): RU: Обоснована возможность частичной замены жаропрочных никелевых сплавов при изготовлении деталей газотурбинных авиадвигателей на алюминиды титана. В интервале температур эксплуатации 600...900 °С по удельной прочности они превосходят все жаропрочные никелевые сплавы. Рассмотрены вопросы формообразования деталей газотурбинных авиадвигателей из алюминидов титана. Низкая пластичность характерная для интерметаллидов титана усложняет их технологическую обработку и является основным препятствием широкому промышленному использованию. Показана возможность применения сварочных технологий при изготовлении изделий из алюминидов титана. Способы сварки плавлением не позволяют получить равнопрочные сварные соединения. Способы сварки давлением обеспечивают более широкие возможности формирования качественного соединения.
EN: The possibility of partial replacement of heat-resistant nickel alloys in the manufacture of components of gas turbine engines for titanium aluminide. In the range of operating temperatures of 600 ... 900 °C for specific strength they surpass all nickel superalloys. The problems of forming parts of gas turbine engines of titanium aluminides. Low plasticity characteristic of intermetallic titanium complicates their technological processing and is a major obstacle widespread industrial use. The possibility of using welding technology in the manufacture of products made of titanium aluminides. Methods for fusion welding do not provide full-strength welds. Pressure welding methods provide more opportunities formation of secure connections.
UK: Обґрунтовано можливість часткової заміни жароміцних нікелевих сплавів при виготовленні деталей газотурбінних авіадвигунів на алюмініди титану. В інтервалі температур експлуатації 600... 900 °С по питомій міцності вони перевершують всі жароміцні нікелеві сплави. Розглянуто питання формоутворення деталей газотурбінних авіадвигунів з алюмінідів титану. Низька пластичність характерна для інтерметалідів титану ускладнює їх технологічну обробку і є основною перешкодою широкому промисловому використанню. Показана можливість застосування зварювальних технологій при виготовленні виробів з алюмінідів титану. Способи зварювання плавленням не дозволяють отримати рівноміцні зварні з'єднання. Способи зварювання тиском забезпечують більш широкі можливості формування якісного з'єднання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3194
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/57628
Розташовується у зібраннях:Вып. 80

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulykovsky.pdf119,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.