Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3287
Назва: Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні
Інші назви: Определение и сущность корпоративной культуры в современном управлении
Definition and satisfaction of corporate culture in modern government
Автори: Андросова, Олена Федорівна
Андросова, Елена Федоровна
Androsova, Olena
Ключові слова: корпоративна культура
організаційна культура
світове дерево пізнань
корпорація
ідеологія управління
організаційна поведінка
філософія бізнесу
система мотивації
управління корпоративною культурою
корпоративна філософія.
корпоративная культура
организационная культура
мировое дерево знаний
корпорация
идеология управления
организационное поведение
философия бизнеса
система мотивации
управление корпоративной культурой
корпоративная философия
corporate culture
organizational culture
world of knowledge
corporation
management ideology
organizational behavior
business philosophy
motivation system
corporate culture management
corporate philosophy
Дата публікації: гру-2017
Бібліографічний опис: Андросова О. Ф. Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні / О. Ф. Андросова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 224-233.
Короткий огляд (реферат): UK: Досліджено особливості корпоративної культури, виявлено напрями, за якими велося вивчення, найважливіші компоненти. Визначено управління корпоративною культурою як процес взаємопов’язаних дій, який включає функції управління, принципи управління, інструменти забезпечення ефективного розвитку підприємства та направлений на психологічну активність організації.
RU: Исследованы особенности корпоративной культуры, выявлены направления, по которым велось изучение, важнейшие компоненты. Представлено управление корпоративной культурой как процесс взаимосвязанных действий, который включает функции управления, принципы управления, инструменты обеспечения эффективного развития предприятия и направленный на психологическую активность организации.
EN: The peculiarities of corporate culture were explored, the directions on which the study was conducted, the most important components were revealed. The management of corporate culture is defined as a process of interrelated actions, which includes management functions, management principles, tools for ensuring the effective development of the enterprise and aimed at the psychological activity of the organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3287
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/75.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Androsova.pdf453,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.