Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3300
Назва: Про порушення закону кулона при рішенні задач теоретичної механіки
Інші назви: О нарушении закона кулона при решении задач теоретической механики
On the infringement of the law of the pendant while solving the problems of the theoretical mechanics
Автори: Бондаренко, Леонід Миколайович
Бондаренко, Леонид Николаевич
Bondarenko, Leonid
Севастьянова, Ольга Ернстівна
Севастьянова, Ольга Эрнстовна
Sevastyanova, Olga
Бондаренко, Анна Сергіївна
Бондаренко, Анна Сергеевна
Bondarenko, Anna
Пономарьова, Олена Олегівна
Пономарева, Елена Олеговна
Ponomarova, Olena
Ключові слова: закон Кулона
гальмівні колодки
нормальний тиск
кут обхвату
нормальное давление
угол обхвата
тормозные колодки
Coulomb law
normal pressure
angle of girth
brake pads
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Про порушення закону кулона при рішенні задач теоретичної механіки / Л. М. Бондаренко, О. Е. Севастьянова, А. С. Бондаренко, О. О. Пономарьова // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2017. – Вып. 96. – С. 42-46. – (Стародубовские чтения).
Короткий огляд (реферат): UK: Мета. Встановити ступінь неточності при рішенні задач з циліндрами з врахуванням їх ваги та шківами з притисненням колодками на умови рівноваги з врахуванням суми нормальних тисків та загального. Методика. Майже у всіх збірниках задач з теоретичної механікі зустрічаються задачі на рівновагу циліндрів, що обпираються на поверхні того ж радіуса, що й циліндр, або задачі з циліндрами (шківами), що утримуються в рівновазі притисненням колодок. В підручниках для студентів важливо не допустити неточності в умові задачі або її рішенні тому, що знання набуті в вишах сприймаються як істина. Результати. Доведено, що сила притиснення гальмівної колодки до гальмівного шківа не дорівнює силі нормальних тисків тому запропоновано наведеними формулами користуватись тільки до кутів обхвату, що не перевищують 45 . Наукова новизна. Кут обхвату при обпиранні циліндра на вигнуту опору або обхват циліндру гальмівними колодками необхідно враховувати при β > 45  через те, що неврахування кута приводить до значного порушення закону Кулона, який враховує нормальні сили.
RU: Цель. Установить степень неточности при решении задач с цилиндрами с учетом их веса и шкивами с прижатием колодками условия равновесия с учетом суммы нормальных и общего давлений. Методика. Почти во всех сборниках задач по теоретической механики встречаются задачи на равновесие цилиндров, опирающихся на поверхности того же радиуса, что и цилиндр, или задачи с цилиндрами (шкивами), содержащихся в равновесии прижатием колодок. В учебниках для студентов важно не допустить неточности в условии задачи или ее решении том, что знания, приобретенные в вузах воспринимаются как истина. Результаты. Доказано, что сила прижатия тормозной колодки к тормозному шкива не равна силе нормальных давлений том предложено приведенными формулами пользоваться только к углам охвата, не превышающих 45 . Научная новизна. Угол охвата при опирании цилиндра на изогнутую опору или охват цилиндра тормозными колодками необходимо учитывать при β> 45  за того, что неучет угла приводит к значительному нарушению закона Кулона, учитывающий нормальные силы.
EN: Objective. Set degree of inaccuracy in solving problems with cylinders in view of their weight and pulley pressing pads at equilibrium conditions with regard to the amount of pressure normal and common. Methodology. Almost all Problems in theoretical mechanics there are problems on the balance cylinders opirajut on the surface of the same radius as the cylinder or cylinders of the problem (pulley) held in equilibrium pressing pads. In textbooks for students is important to avoid uncertainty in the problem or solution that knowledge acquired in universities are perceived as truth. Results. It is proved that the force pressing the brake pads to the brake pulley is not equal to the power of atmospheric pressure as suggested above formulas use only the angles of coverage not exceeding 45 . Scientific novelty. Angle of coverage in the cylinder leaning on a curved support or circumference of the cylinder brake pads should be considered when β> 45  because ignoring angle results in a significant breach of Coulomb's law, which takes into account the normal force.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3300
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/103241
Розташовується у зібраннях:Вып. 96

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko.pdf671,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.