Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілополий, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorБелополый, Виктор Васильевич-
dc.contributor.authorBilopolyi, Viktor-
dc.contributor.authorЛазаренко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorЛазаренко, Виктория Ивановна-
dc.contributor.authorLazarenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2020-05-06T15:44:57Z-
dc.date.available2020-05-06T15:44:57Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201602-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.16.617-
dc.identifier.citationБілополий В. В. Психологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА) / В. В. Білополий, В. І. Лазаренко // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 16–24.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3322-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Основна ознакасучасного світу − соціальна нестабільність, яка характеризується швидкими та непередбачуваними соціальними, політичними, економічними змінами. Серед психологічних феноменів, які допомагають людині успішно функціонувати у такому сучасному непередбачуваному просторі, є психологічна готовність до особистісних змін та толерантність до невизначеності. Наразі невизначеність постає також типовою ситуацією професійної діяльності спеціалістів різних сфер, а толерантність визнана однією з ключових компетентностей людини в сучасному світі. Цим і пояснюється актуальність вивчення психологічних передумов поведінки людини, яка живе і діє в сучасних ситуаціях невизначеності. Статтю присвячено дослідженнюпсихологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО. Розглянуто феномен толерантності до невизначеності як соціально-психологічну установку з афективним, когнітивним і поведінковим компонентами. Метадослідження – презентація результатів емпіричного дослідження психологічної готовності студентів ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» (ПДАБА) до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу.Висновки.Здійснено порівняльний аналіз психологічної готовності до особистісних змін та толерантності до невизначеності студентів різних спеціальностей ДВНЗ ПДАБА. Емпірично доведено, що студенти-архітектори мають найнижчі показники толерантності до невизначеності порівняно зі студентами інших спеціальностей. Найвищий рівень толерантності виявили студенти-будівельники та економісти. Натомість студенти усіх спеціальностей цього ЗВО мають найвищі показники за такими складовими готовності до особистісних змін як кмітливість, упевненість, пристрасність, оптимізм.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы.В современных социальных условиях неопределенность является типичной ситуацией профессиональной деятельности специалистов разных сфер, а толерантность признана одной из ключевых компетентностей человека в современном мире. Этим и объясняется актуальность изучения психологических предпосылок поведения человека, который живет и работает в современных ситуациях неопределенности. Статья посвящена исследованиюпсихологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО. Рассмотрен феномен толерантности к неопределенности каксоциально-психологическая установка с аффективным, когнитивным и поведенческим компонентами. Цель исследования – презентация результатов эмпирического исследования психологической готовности студентов ГВУЗ «Приднипровская государственная академия строительства и архитектуры» (ПГАСА) кличностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира.Выводы.Представленырезультаты эмпирического исследования и осуществлен сравнительный анализ психологической готовности к личностным изменениям и толерантности к неопределенности студентов разных специальностей ГВУЗ ПГАСА.-
dc.description.abstractEN: Problem statement. In modern social conditions ambiguity is the typical situation of professional activity of specialists of different spheres, and tolerance is acknowledged to be one of the key competences of a person in the modern world. That is why the study of psychological prerequisites of behavior of a person who lives and works in the modern situations of ambiguity is of great significance. The article is devoted to the research of psychological readiness for the personality changes and tolerance for the modern world ambiguity of the civil engineering institution’s students (SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture”). The phenomenon of ambiguity tolerance as a social and psychological mindset with emotional, cognitive and behavioral components has been considered. The purpose of the article – the presentation of results of the empiric research of psychological readiness of students of SHEI PSACEA for the personality changes and tolerance to the ambiguity of the modern world. Conclusions. A comparative analysis of psychological readiness forpersonality change and ambiguity toleranceof the students of different specialities of SHEI “Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture” has been carried out. It has been empirically proven that the students of Architectural specialities demonstrate the lowest test indicators of ambiguity tolerancecompared with the students of the other specialities. The students of Civil Engineering and Economic specialities have demonstrated the highest level of tolerance. The students of all specialities of SHEI PSACEA have had the highest indicators of such components of readiness forpersonality change as resourcefulness, confidence, passion, optimism.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectготовність до особистісних змінen_US
dc.subjectтолерантність до невизначеностіen_US
dc.subjectставлення до новизниen_US
dc.subjectставлення до складних ситуаційen_US
dc.subjectставлення до невизначених ситуаційen_US
dc.subjectадаптивністьen_US
dc.subjectкмітливістьen_US
dc.subjectоптимізмen_US
dc.subjectпристрасністьen_US
dc.subjectвпевненістьen_US
dc.subjectсміливість (підприємливість)en_US
dc.subjectготовность к личностным изменениямen_US
dc.subjectтолерантность к неопределенностиen_US
dc.subjectотношение к новизнеen_US
dc.subjectотношение к сложным ситуациямen_US
dc.subjectотношение к неопределенным ситуациямen_US
dc.subjectадаптивностьen_US
dc.subjectнаходчивостьen_US
dc.subjectоптимизмen_US
dc.subjectстрастностьen_US
dc.subjectуверенностьen_US
dc.subjectсмелость (предприимчивость)en_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectreadiness for personality changeen_US
dc.subjecttolerance for ambiguityen_US
dc.subjectattitude to noveltyen_US
dc.subjectattitude to difficult situationsen_US
dc.subjectattitude to ambiguous situationsen_US
dc.subjectpassionen_US
dc.subjectresourcefulnessen_US
dc.subjectoptimismen_US
dc.subjectcourage (adventurousness)en_US
dc.subjectadaptabilityen_US
dc.subjectconfidenceen_US
dc.titleПсихологічна готовність до особистісних змін та толерантності до невизначеності сучасного світу студентів будівельного ЗВО (ДВНЗ ПДАБА)en_US
dc.title.alternativeПсихологическая готовность к личностным изменениям и толерантности к неопределенности современного мира студентов строительного ЗВО (ГВУЗ ПГАСА)en_US
dc.title.alternativePsychological readiness for personality change and tolerance for the modern world ambiguity of civil engineering institution`s students (SHEI PSACEA)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilopolyi.pdf491,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.