Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакно, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorСакно, Ольга Петровна-
dc.contributor.authorSakno, Olha-
dc.contributor.authorКолеснікова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorКолесникова, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorKolesnikova, Tetiana-
dc.contributor.authorМєдвєдєв, Євген Павлович-
dc.contributor.authorМедведев, Евгений Павлович-
dc.contributor.authorMiedviediev, Yevhen-
dc.contributor.authorСтадник, Віктор Іларіонович-
dc.contributor.authorСтадник, Виктор Илларионович-
dc.contributor.authorStadnik, Viktor-
dc.contributor.authorТатарчук, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorТатарчук, Александр Васильевич-
dc.contributor.authorTatarchuk, Oleksandr-
dc.date.accessioned2020-05-07T12:33:15Z-
dc.date.available2020-05-07T12:33:15Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.74.623-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201968-
dc.identifier.citationМоделювання технологій в системі технічного обслуговування автотранспортних засобів на основі витрати палива / О. П. Сакно, Т. М. Колеснікова, Є. П. Мєдвєдєв та ін. // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 69–78.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3327-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Сучасний автотранспортний засіб (АТЗ), як і будь-який транспортний засіб, − це досить складна система, що складається з великого числа підсистем, агрегатів, вузлів, елементів (деталей). Кожен елемент АТЗ виготовляється з певними допусками на склад матеріалу, на його фізичні, хімічні, механічні, термічні, електричні властивості, нарешті на форму і розміри. У процесі експлуатації АТЗ взаємодіє з навколишнім середовищем (у тому числі з вантажами, що перевозяться, або людьми), а його елементи взаємодіють між собою. Ця взаємодія викликає навантаження деталей, їх взаємні переміщення, тертя, нагрівання, хімічні перетворення. В результаті у процесі роботи змінюються властивості (параметри) цих елементів − твердість, шорсткість, розмір, взаємне розташування, зазор тощо. Частковим вирішенням цих проблем може стати пошук методики оцінювання технічного стану АТЗ за узагальненим критерієм, який достатньо чутливий до змін технічного стану. Одним із таких критеріїв може бути витрата палива в літрах на 100 кілометрів. Мета статті − дослідити можливості використання показника витрати палива як критерію оцінки технічного стану автомобілів та узагальнити технологію ТО і ремонту автомобілів і отримання заданого технічного рішення. Висновок. Досліджено можливість використання показника витрати палива як критерію оцінки технічного стану автомобілів на прикладі Volkswagen Touran 1.9 TDI у процесі експлуатації. Встановлено чітку залежність витрати палива від терміну експлуатації автомобіля, а значить, залежність від його періодичності та якості системи технічного обслуговування і ремонту (ТОіР). Узагальнено технологію ТОіР автомобілів та отримано задане технічне рішення. Процес створення моделі технології ТОіР АТЗ реалізовується на базі ітераційного підходу (повторювання) з можливістю уточнення їх особливостей.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Современное автотранспортное средство (АТС), как и любое транспортное средство – это достаточно сложная техническая система, состоящая из большого числа подсистем, агрегатов, узлов, элементов (деталей). Каждый элемент АТС производится с определенными допусками на состав материала, на его физические, химические, механические, термические, электрические свойства, на форму и размеры. В процессе эксплуатации АТС взаимодействует с окружающей средой (в том числе с перевозимыми грузами или людьми), а его элементы взаимодействуют между собой. Это взаимодействие вызывает нагрузку деталей, их взаимные перемещения, трение, нагрев, химические превращения. В результате в процессе работы изменяются свойства (параметры) этих элементов – твердость, шероховатость, размер, взаимное расположение, зазор и тому подобное. Частичным решением представленных проблем может стать поиск методики оценки технического состояния АТС по обобщенному критерию, который достаточно чувствителен к изменениям технического состояния. Одним из таких критериев может быть расход топлива в литрах на 100 километров. Цель статьи − исследовать возможности использования показателя расхода топлива в качестве критерия оценки технического состояния автомобилей и обобщить технологию ТО и ремонта автомобилей и получения заданного технического решения. Вывод. Исследована возможность использования показателя расхода топлива в качестве критерия оценки технического состояния автомобилей на примере Volkswagen Touran 1.9 TDI в процессе эксплуатации. Установлена четкая зависимость расхода топлива от срока эксплуатации автомобиля, а значит, зависимость от его периодичности и качества системы технического обслуживания и ремонта (ТОиР). Обобщена технология ТОиР автомобилей и получено заданное техническое решение. Процесс создания модели технологии ТОиР АТС реализуется на базе итерационного подхода (повторения) с возможностью уточнения их особенностей.-
dc.description.abstractEN: Problem statement. A modern vehicle like any mechanical vehicle is a rather complex system consisting of a large number of subsystems, power units, units, elements (parts). Each element of a vehicle is manufactured with certain tolerances on the composition of the material, on its physical, chemical, mechanical, thermal, electrical properties, on shape and size. During the operation of a vehicle, it interacts with the environment (including transported goods or people), and its elements interact with each other. This interaction causes a load of parts, their mutual displacements, friction, heating, chemical transformations. As a result, during the operation the properties (parameters) of these elements change. They are hardness, surface roughness, size, relative position, gap, etc. A partial solution to the problems presented may be the search for methods for assessing the technical condition of a vehicle by a generalized criterion that is quite sensitive to changes in technical condition. One of these criteria may be fuel consumption in liters per 100 kilometers. Purpose. To explore the possibilities of using the fuel consumption indicator as a criterion for assessing the technical condition of vehicle and generalize the technology of maintenance and repair of motor vehicle and obtain a given technical solution. Conclusion. The possibility of using the fuel consumption indicator as a criterion for assessing the technical condition of vehicles by the example of Volkswagen Touran 1.9 TDI during operation is investigated. A clear dependence of fuel consumption on the life of the car is established, which means that it depends on its frequency and the quality of the maintenance and repair system. The technology of maintenance and repair of vehicles and obtaining a given technical solution is generalized. The process of creating a model of technology for maintenance and repair of vehicle is implemented on the basis of an iterative approach (reiteration) with the ability to clarify their features.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectавтомобільen_US
dc.subjectтехнічне обслуговуванняen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectітераційний підхідen_US
dc.subjectтехнічний станen_US
dc.subjectвитрата паливаen_US
dc.subjectавтомобильen_US
dc.subjectитерационный подходen_US
dc.subjectтехническое обслуживаниеen_US
dc.subjectтехническое состояниеen_US
dc.subjectрасход топливаen_US
dc.subjectтехнологияen_US
dc.subjectvehicleen_US
dc.subjectmaintenanceen_US
dc.subjecttechnologyen_US
dc.subjectiterative approachen_US
dc.subjecttechnical conditionen_US
dc.subjectfuel consumptionen_US
dc.titleМоделювання технологій в системі технічного обслуговування автотранспортних засобів на основі витрати паливаen_US
dc.title.alternativeМоделирование технологий в системе технического обслуживания автотранспортных средств на основе расхода топливаen_US
dc.title.alternativeModeling of technologies in the vehicle maintenance on the basis of fuel consumptionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakno.pdf713,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.