Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3328
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Седлецька, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Седлецкая, Елена Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sedletska, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-07T12:47:55Z | - |
dc.date.available | 2020-05-07T12:47:55Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier | DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.280420.91.624 | - |
dc.identifier | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/201969 | - |
dc.identifier.citation | Седлецька О. В. Прототип реальних споруд в інженерній графіці / О. В. Седлецька // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 2. – С. 79–85. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3328 | - |
dc.description.abstract | UK: Постановка проблеми. Новітні інформаційні технології в навчанні дозволяють активніше використовувати науковий та освітній потенціал провідних університетів та інститутів, залучати викладачів до створення курсів дистанційного навчання, розширювати аудиторію студентів для активного використання можливостей інноваційних, зокрема, графічних пакетів. Створення 3D моделі з наповненою інформацією у графічній програмі Revit – це процес проектування цифрового прототипу будівлі, яке відбувається за допомогою різноманітних шаблонів. Метадослідження − підвищення рівня інженерної підготовки у студентів удосконалення технологій навчання, які застосовуються сьогодні у вищій школі, в результаті широкого впровадження у навчальний процес електронних графічних програм, у результаті освоєння яких студенти зможуть виконувати всі графічні завдання, з використанням вимог методики інформаційного моделювання BIM (Building Information Modeling). Висновок. Інформаційна технологія − це сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, об'єднаних у технологічний ланцюжок, що забезпечує збирання, обробку, зберігання, передачу і відображення інформації, які дозволяють на системній основі організувати оптимальну взаємодію між викладачем і студентом з метою досягнення результату навчання. Крім цього викладач повинен бути поінформований про новітні програмні пакети, які будуть йому доступні для впровадження у навчальний процес, щоб майбутні інженери могли використовувати їх у своєму робочому процесі та розуміти всі переваги технології інформаційного моделювання, зокрема, для створення цифрових моделей майбутніх будівель. Матеріали впроваджуються в навчальний процес кафедри «Нарисна геометрія і графіка» та призначені для студентів спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія». | en_US |
dc.description.abstract | RU: Постановка проблемы. Новейшие информационные технологии в обучении позволяют активнее использовать научный и образовательный потенциал ведущих университетов и институтов, привлекать преподавателей к созданию курсов дистанционного обучения, расширять аудиторию учащихся для активного использования возможностей инновационных, в том числе графических пакетов. Цельработы – повышение уровня инженерной подготовки студентов путем совершенствования технологий обучения, применяемых сегодня в высшей школе, в результате широкого внедрения в учебный процесс электронных графических программ, в результате освоения которых студенты смогут выполнять все графические задачи с использованием требований методики BIM (Building Information Modeling). Вывод. Информационная технология – это совокупность методов, производственных процессов и программно-технических средств, объединенных в технологическую цепочку, обеспечивающую сбор, обработку, хранение, передачу и отображение информации, позволяющих на системной основе организовать оптимальное взаимодействие между преподавателем и студентом с целью достижения результата обучения. Кроме этого преподаватель должен быть проинформирован о новейших программных пакетах, которые будут ему доступны для внедрения в учебный процесс, чтобы будущие инженеры могли использовать их в своем рабочем процессе и понимать все преимущества технологии информационного моделирования, в частности, при создании цифровых моделей будущих зданий. Материалы внедряются в учебный процесс кафедры «Начертательная геометрия и графика» и предназначены для студентов специальности 192 «Строительство и гражданская инженерия». | - |
dc.description.abstract | EN: Problem statement. The newest information technologies in education make it possible to make greater use of the scientific and educational potential of leading universities and institutes, to involve teachers in creating distance-learning courses and expand the audience of students to use actively the opportunities of innovative ones, including graphic packages. Creating a 3D model, filled with information, in the Revit graphic program is the process of designing a digital prototype of a building, which takes place using a variety of templates. The purpose is to increase the level of engineering preparation of students through improved training technologies used today in higher education, due to wide introduction of electronic graphics programs in educational process. As a the result of mastering the programs, students will be able to perform all graphic tasks, using the requirements of BIM methodologies. Conclusion. Information technology is a set of methods, production processes and software combined in a technological chain that provides for the collection, processing, storage, transmission and display of information, which allow for systematic organization of optimal interaction between a teacher and a student with the aim to achieve learning outcomes. In addition, a teacher should be informed about the latest software packages that will be available for implementation in the educational process so that future engineers can use them in their workflow and understand all the advantages of information modeling technology in particular, when creating digital models of future buildings.Materials are introduced into the educational process of the department of Descriptive Geometry and Graphics and are intended for the students of specialty 192 "Construction and Civil Engineering". | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | технології BIM | en_US |
dc.subject | інформаційне моделювання у навчальному процесі | en_US |
dc.subject | графічні пакети | en_US |
dc.subject | технологии BIM | en_US |
dc.subject | информационное моделирование в учебном процессе | en_US |
dc.subject | графические пакеты | en_US |
dc.subject | BIM technology | en_US |
dc.subject | information modeling in the learning process | en_US |
dc.subject | graphics packages | en_US |
dc.title | Прототип реальних споруд в інженерній графіці | en_US |
dc.title.alternative | Прототип реальных зданий в инженерной графике | en_US |
dc.title.alternative | Prototype of real buildings in engineering graphics | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sedletska.pdf | 383,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.