Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3543
Назва: | Установка для пневматической перегрузки теплових пеллет |
Інші назви: | Установка для пневматичного перевантаження паливних пелет Device for pneumatic overload of fuel pellets |
Автори: | Юркевич, Юрій Степанович Юркевич, Юрий Степанович Yurkevych, Yurii Сподинюк, Надія Андріївна Сподинюк, Надежда Андреевна Сподинюк, Nadiia Шепітчак, Володимир Богданович Шепитчак, Владимир Богданович Shepitchak, Volodymyr |
Ключові слова: | паливні пелети швидкість витання камера статичного тиску циклон-розвантажувач мікроманометр топливные пеллеты скорость витания микроманометр камера статического давления циклон-разгрузчик Fuel pellet speed circling chamber static pressure unloaded cyclone micromanometer |
Дата публікації: | вер-2015 |
Бібліографічний опис: | Юркевич Ю. С. Установка для пневматической перегрузки теплових пеллет / Ю. С. Юркевич, Н. А. Сподинюк, В. Б. Шепітчак // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2015. – Вып. 84. – С. 212-216. – (Энергетика, экология, компьютерные технологии в строительстве). |
Короткий огляд (реферат): | UK: Мета. Найдешевшим способом транспортування великих партій паливних пелет на значні відстані є залізничні перевезення. Однак процес розвантаження залізничного вагону вимагає значних трудових затрат і є довготривалим. У зв’язку з цим його доцільно максимально механізувати. Метою даної роботи є розроблення конструкції установки для перевантаження паливних пелет на основі сільськогосподарського зерноперевантажувача, а також дослідження економічної доцільності застосування даної конструкції.
Методика. За основу взята конструкція сільськогосподарського зерноперевантажувача, основними конструктивними елементами якого є вентилятор високого тиску, циклон-розвантажувач, шлюзовий або шнековий живильний пристрій та гнучкий продуктопровід з повітрозабірною головкою. Були проведені аналітичні дослідження паливних пелет. Було здійснено порівняння швидкості витання та швидкості транспортування паливних пелет та поширених сільськогосподарських культур, для яких застосовуються пневмоперевантажувачі. Параметри транспортування паливних пелет є близькими до параметрів зернових культур, що свідчить про можливість використання пневмоперевантажувачів. Були проведені експериментальні дослідження, де було визначено дійсну швидкість витання гранул паливних пелет з допомогою дослідної установки.
Результати. Отримані результати дозволяють запропонувати просту, ефективну, і що особливо важливо, недорогу конструкцію установки для розвантаження пелет. Установка складається з вентилятора високого тиску, циклона-розвантажувача та еластичного продуктопроводу з повітрозабірною головкою. Циклічний режим роботи установки дозволяє відмовитися від коштовного шлюзового або шнекового живильного пристрою. В цьому випадку об’єм бункера циклона-розвантажувача повинен бути приблизно на 25% більшим за об’єм завантажувальної тари (для стандартних біг-бегів з розміром основи 900×900 мм і висотою 1600, 1800, 2000 мм об’єм бункера повинен відповідно становити 1,65, 1,85 та 2 м3). При цьому загальна вартість установки не буде перевищувати 50 тис.грн., що є у п’ять разів менше за найдешевший промисловий взірець.
Наукова новизна. Була розроблена удосконалена конструкція установки для пневматичного перевантаження паливних пелет. Параметри транспортування паливних пелет є близькими до параметрів зернових культур, що свідчить про можливість використання пневмоперевантажувачів.
Практична цінність. Запропонована установка є дешевшою, у порівнянні з найдешевшим промисловим взірцем. Параметри транспортування паливних пелет аналогічні параметрам транспортування зернових культур, саме тому пневматичні конвеєри можуть бути використані для перевезення паливних пелет. RU: Цель. Самым дешевым способом транспортирования больших партий топливных пеллет на значительные расстояния есть железнодорожные перевозки. Однако процесс разгрузки железнодорожного вагона требует значительных трудовых затрат и является долговременным. В связи с этим его целесообразно максимально механизировать. Целью данной работы является разработка конструкции установки для перегрузки топливных пеллет на основе сельскохозяйственного зерноперегружателя, а также исследования экономической целесообразности применения данной конструкции. Методика. За основу взята конструкция сельскохозяйственного зерноперегружателя, основными конструктивными элементами которого являются вентилятор высокого давления, циклон-разгрузчик, шлюзовое или шнековое питающее устройство и гибкий продуктопровод с воздухозаборной головкой. Были проведены аналитические исследования топливных пеллет. Было проведено сравнение скорости витания и скорости транспортировки топливных пеллет и распространенных сельскохозяйственных культур, для которых применяются пневмоперепогрузчики. Параметры транспортировки топливных пеллет близки к параметрам зерновых культур, что свидетельствует о возможности использования пневмоперегружателей. Были проведены экспериментальные исследования, где было определено действительную скорость витания гранул топливных пеллет при помощи исследовательской установки. Результаты. Полученные результаты позволяют предложить простую, эффективную, и что особенно важно, недорогую конструкцию установки для разгрузки пеллет. Установка состоит из вентилятора высокого давления, циклона-разгрузчика и эластичного продуктопровода с воздухозаборных головкой. Циклический режим работы установки позволяет отказаться от дорогостоящего шлюзового или шнекового питающего устройства. В этом случае объем бункера циклона-разгрузчика должен быть примерно на 25% больше объема загрузочной тары (для стандартных биг-бегов с размером основания 900×900 мм и высотой 1600, 1800, 2000 мм объем бункера должен соответственно составлять 1,65, 1,85 и 2 м3). При этом общая стоимость установки не будет превышать 50 тыс.грн., что является в пять раз меньше за самый дешевый промышленный образец. Научная новизна. Была разработана усовершенствованная конструкция установки для пневматической перегрузки топливных пеллет. Параметры транспортировки топливных пеллет близки к параметрам зерновых культур, что свидетельствует о возможности использования пневмоперегружателей. Практическая значимость. Предложенная установка является дешевой, по сравнению с самым дешевым промышленным образцом. Параметры транспортировки топливных пеллет аналогичные параметрам транспортировки зерновых культур, поэтому пневматические конвейеры могут быть использованы для перевозки топливных пеллет. EN: Purpose. The cheapest way to transport large quantities of fuel pellets over long distances is rail transportation. However, the process of unloading railway wagon requires significant labor costs and lasts a long time. In this regard, the process necessary make the most mechanize. The aim of this work is to develop a setup design concerning reloading of fuel pellets based on grain-farming and also study of the economic feasibility of this construction. Methodology. The basis for the installation of pneumatic overload fuel pellets is installation agricultural grain-overload. The main elements of installation are high pressure fan, conveyor cyclone, and gateway or screw feeding device and flexible product pipeline with pipe for air intake. The analytical studies of fuel pellets were conducted. The comparison of speed circling and speed transportation of fuel pellets and widespread agricultural crops for which the pneumatic conveyors are used was carried out. Parameters of transportation of fuel pellets are close to the parameters of cereals. This indicates that pneumatic conveyors can be used to transport fuel pellets. Experimental studies have been conducted where it was determined the actual pellet`s speed circling of fuel pellets using an experimental installation. Fidings. The results allow us to offer a simple, effective, and most importantly, inexpensive installation for unloading pellets. The installation consists of a high pressure fan, unloaded cyclone and flexible product pipeline with pipe for air intake. Cyclic mode work of installation eliminates using the expensive gateway or screw feeding device. In this case, the volume hopper of unloaded cyclone should be about 25% larger than the volume of container loading. For standard big-bags with size of basis 900 × 900 mm and a height of 1600, 1800, 2000 mm hopper volume should accordingly be 1.65, 1.85 and 2 m3. The total installed cost of installation will not exceed 50 thousand UAH, which is five times less than the cheapest industrial model. Originality. Was developed the advanced design installations for pneumatic overload of fuel pellets. Parameters of transportation the fuel pellets are close to the parameters of grain crops, indicating the possibility of using pneumatic conveyor. Practical value. The proposed installation is cheaper than the cheapest industrial model. Parameters of transportation of fuel pellets are similar to the parameters of cereal crops, which is why pneumatic conveyors can be used for transportation fuel pellets. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3543 |
Інші ідентифікатори: | http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/62693 |
Розташовується у зібраннях: | Вып. 84 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurkevich.pdf | 431,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.