Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3569
Title: Механізм планування маркетингової стратегії компанії
Other Titles: Механизм планирования маркетинговой стратегии компании
Planning mechanism for the company's marketing strategy
Authors: Громова, Олена Володимирівна
Громова, Елена Владимировна
Hromova, Olena
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
лідерство
диференціація
товар
ринок
аналіз ринку
маркетинговая стратегия
лидерство
дифференциация
товар
рынок
анализ рынка
marketing strategy
leadership
differentiation
product
market
market analysis
Issue Date: Jul-2018
Citation: Громова О. В. Механізм планування маркетингової стратегії компанії / О. В. Громова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 165-170.
Abstract: UK: Статтю присвячено розгляду головних складників маркетингової стратегії компанії. Особливу увагу приділено завданням, цілям та видам маркетингової стратегії. Запропоновано детальний механізм розроблення маркетингової стратегії організації.
RU: Статья посвящена рассмотрению основных составляющих маркетинговой стратегии компании. Особое внимание уделено задачам, целям и видам маркетинговой стратегии. Предложен детальный механизм разработки маркетинговой стратеги организации.
EN: The article is devoted to consideration of the main components of the marketing strategy of the company, special attention is paid to the task, goals and types of marketing strategy; A detailed mechanism for the development of an organization's marketing strategist was proposed.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3569
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/28.pdf
Appears in Collections:№ 4 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hromova.pdf180,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.