Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorГромова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorHromova, Olena-
dc.date.accessioned2020-06-10T11:11:45Z-
dc.date.available2020-06-10T11:11:45Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/28.pdf-
dc.identifier.citationГромова О. В. Механізм планування маркетингової стратегії компанії / О. В. Громова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 165-170.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3569-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено розгляду головних складників маркетингової стратегії компанії. Особливу увагу приділено завданням, цілям та видам маркетингової стратегії. Запропоновано детальний механізм розроблення маркетингової стратегії організації.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена рассмотрению основных составляющих маркетинговой стратегии компании. Особое внимание уделено задачам, целям и видам маркетинговой стратегии. Предложен детальный механизм разработки маркетинговой стратеги организации.-
dc.description.abstractEN: The article is devoted to consideration of the main components of the marketing strategy of the company, special attention is paid to the task, goals and types of marketing strategy; A detailed mechanism for the development of an organization's marketing strategist was proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectлідерствоen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectаналіз ринкуen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectлидерствоen_US
dc.subjectдифференциацияen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectанализ рынкаen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectleadershipen_US
dc.subjectdifferentiationen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectmarket analysisen_US
dc.titleМеханізм планування маркетингової стратегії компаніїen_US
dc.title.alternativeМеханизм планирования маркетинговой стратегии компанииen_US
dc.title.alternativePlanning mechanism for the company's marketing strategyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hromova.pdf180,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.