Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖегус, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorЖегус, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorZhehus, Olena-
dc.date.accessioned2020-06-11T07:06:30Z-
dc.date.available2020-06-11T07:06:30Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/29.pdf-
dc.identifier.citationЖегус О. В. Ключові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринку / О. В. Жегус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 170-178.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3573-
dc.description.abstractUK: У статті на основі емпіричного дослідження визначено ключових стейкхолдерів ЗВО на ринку продуктів вищої освіти, з якими необхідно найближчим часом налагоджувати та підтримувати довгострокові взаємовідносини для забезпечення можливостей стабільного функціонування та розвитку. За результатами експертного опитування встановлено, що ключовими стейкхолдерами ЗВО є абітурієнти та їхні батьки, студенти, персонал, працедавці, випускники. Всі вони вступають у безпосередню взаємодію під час виробництва та споживання продуктів вищої освіти, при цьому мають різні потреби та інтереси, що зумовлює необхідність суб’єкт-орієнтованого підходу до маркетингової діяльності у ЗВО.en_US
dc.description.abstractRU: В статье на основе эмпирического исследования определены ключевые стейкхолдеры вуза на рынке продуктов высшего образования, с которыми необходимо в ближайшее время налаживать и поддерживать долгосрочные взаимоотношения для обеспечения возможностей стабильного функционирования и развития. По результатам экспертного опроса установлено, что ключевыми стейкхолдерами вуза являются абитуриенты и их родители, студенты, персонал, работодатели, выпускники. Все они вступают в непосредственное взаимодействие во время производства и потребления продуктов высшего образования, при этом имеют различные потребности и интересы, что обусловливает необходимость субъект-ориентированного подхода к маркетинговой деятельности в вузе.-
dc.description.abstractEN: In the article on the basis of empirical research, key stakeholders of HEI in the market for higher education products are identified, with whom it is necessary to establish and maintain long-term relationships in the short term in order to provide opportunities for stable operation and development. According to the results of the expert survey, it is established that the key stakeholders of HEI are entrants and their parents, students, staff, employers, graduates. All of them enter into direct interaction during the production and consumption of higher education products, while having different needs and interests, which necessitates the subject-oriented approach to marketing activities in HEI.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectстейкхолдериen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectринок продуктів вищої освітиen_US
dc.subjectвзаємовідносиниen_US
dc.subjectметод експертних оцінокen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстейкхолдерыen_US
dc.subjectвысшее учебное заведениеen_US
dc.subjectрынок продуктов высшего образованияen_US
dc.subjectвзаимоотношенияen_US
dc.subjectметод экспертных оценокen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectstakeholdersen_US
dc.subjecthigher education institutionen_US
dc.subjectmarket for higher education productsen_US
dc.subjectrelationshipen_US
dc.subjectexpert estimation methoden_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleКлючові стейкхолдери закладу вищої освіти на галузевому ринкуen_US
dc.title.alternativeКлючевые стейкхолдеры учреждения высшего образования на отраслевом рынкеen_US
dc.title.alternativeKey stakeholders of higher education institution in the industrial marketen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhehus.pdf394,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.