Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовінько, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКовинько, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorKovinko, Olena-
dc.contributor.authorБолкун, І. М.-
dc.contributor.authorБолкун, И. М.-
dc.contributor.authorBolkun, I.-
dc.contributor.authorЧабан, І. С.-
dc.contributor.authorЧабан, И. С.-
dc.contributor.authorChaban, I.-
dc.date.accessioned2020-08-07T06:56:55Z-
dc.date.available2020-08-07T06:56:55Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/33.pdf-
dc.identifier.citationКовінько, О. М. Маркетингове дослідження ринку туристичних послуг / О. М. Ковінько, І. М. Болкун, Чабан І. С. // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 191-195.en_US
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто ефективність маркетингової політики туристичних підприємств. Проаналізовано фактичний рівень збуту та визначено ринкову частку турфірм. Аналіз спирається на інформацію про обсяги діяльності основних конкурентів та обсяги фактичної реалізації турпродукту в галузі.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрена эффективность маркетинговой политики туристических предприятий. Проанализирован фактический уровень сбыта и определена рыночная доля турфирм. Анализ опирается на информацию об объемах деятельности основных конкурентов и объемы фактической реализации турпродукта по отрасли.-
dc.description.abstractEN: In article the efficiency of marketing policy of tourist enterprises is considered. The actual sales level is analyzed and the market share of travel agencies is determined. The analysis is based on information on the volume of activities of major competitors and the volume of actual sales of tourism products by industry-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг туризмуen_US
dc.subjectтуристичних маркетингen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг туризмаen_US
dc.subjectтуристический маркетингen_US
dc.subjectтуристическое предприятиеen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectтуристические услугиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecttourism marketingen_US
dc.subjecttourism marketingen_US
dc.subjecttourism companyen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.titleМаркетингове дослідження ринку туристичних послугen_US
dc.title.alternativeМаркетинговое исследование рынка туристических услугen_US
dc.title.alternativeMarketing investigation in the market of tourism servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovinko.pdf234,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.