Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3694
Назва: Використання комунікаційних інтернет-технологій в туризмі
Інші назви: Использование коммуникационных интернет-технологий в туризме
The use of communication internet technologies in tourism
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Кожуховская, Раиса Борисовна
Kozhukhivska, Raisa
Ключові слова: туризм
інтернет-комунікація
комунікаційна модель
маркетингові технології
споживач
турист
туризм
интернет-коммуникация
коммуникационная модель
маркетинговые технологии
потребитель
турист
tourism
Internet communication
communication model
marketing technologies
consumer
tourist
Дата публікації: лип-2018
Бібліографічний опис: Кожухівська Р. Б. Використання комунікаційних інтернет-технологій в туризмі / Р. Б. Кожухівська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 195-199.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проведено теоретико-оглядовий аналіз визначення терміна «Інтернет-комунікація». Запропоновано інноваційне визначення терміна «Інтернет-комунікація». Визначено характер і засоби процесу Інтернет-комунікацій в туристичній індустрії. На основі дослідження принципів та засобів комунікацій побудовано комунікаційну модель застосування інформаційних технологій в туризмі. З огляду на специфіку побудованої моделі використання сучасних інформаційних технологій в туристичній галузі визначено основні напрями комунікаційної взаємодії між учасниками туристичного ринку. Виокремлено комунікативні функції в межах інформаційної взаємодії між суб’єктами туристичної галузі.
RU: В статье проведен теоретико-обзорный анализ определения термина «Интернет-коммуникация». Предложено инновационное определение термина «Интернет-коммуникация». Определены характер и средства процесса Интернет-коммуникаций в туристической индустрии. На основе исследования принципов и средств коммуникаций построена коммуникационная модель применения информационных технологий в туризме. Учитывая специфику построенной модели использования современных информационных технологий в туристической отрасли, определены основные направления коммуникационного взаимодействия между участниками туристического рынка. Выделены коммуникативные функции в рамках информационного взаимодействия между субъектами туристической отрасли
EN: The article conducts a general theoretical analysis of the definition of the term “Internet communication”. An innovative definition of the term “Internet communication” is proposed. The character and means of the process of Internet communications in the tourism industry are determined. Based on the study of communication principles and means, a communication model for the application of information technology in tourism is built. Taking into account the specificity of the constructed model of the use of modern information technologies in the tourism industry, the main directions of a communication interaction between the participants of the tourist market are determined. Communication functions within the information interaction among the subjects of the tourism industry are distinguished
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3694
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/34.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozhukhivska.pdf265,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.