Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Назва: | Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу |
Інші назви: | Веб-аналитика как важный инструмент цифрового маркетинга Web analytics as an important tool of digital marketing |
Автори: | Пономаренко, Ігор Віталійович Пономаренко, Игорь Витальевич Ponomarenko, Ihor |
Ключові слова: | веб-аналітика контент цифровий маркетинг сайт система ключових показників веб-аналитика контент цифровой маркетинг сайт система ключевых показателей web analytics content digital marketing website key indicators system |
Дата публікації: | лип-2018 |
Бібліографічний опис: | Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 231-236. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою
спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті.
Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу
всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній RU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний. EN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (15) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomarenko.pdf | 179,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.