Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Title: Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу
Other Titles: Веб-аналитика как важный инструмент цифрового маркетинга
Web analytics as an important tool of digital marketing
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Пономаренко, Игорь Витальевич
Ponomarenko, Ihor
Keywords: веб-аналітика
контент
цифровий маркетинг
сайт
система ключових показників
веб-аналитика
контент
цифровой маркетинг
сайт
система ключевых показателей
web analytics
content
digital marketing
website
key indicators system
Issue Date: Jul-2018
Citation: Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 231-236.
Abstract: UK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній
RU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.
EN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
Appears in Collections:№ 4 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko.pdf179,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.