Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Назва: Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу
Інші назви: Веб-аналитика как важный инструмент цифрового маркетинга
Web analytics as an important tool of digital marketing
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Пономаренко, Игорь Витальевич
Ponomarenko, Ihor
Ключові слова: веб-аналітика
контент
цифровий маркетинг
сайт
система ключових показників
веб-аналитика
контент
цифровой маркетинг
сайт
система ключевых показателей
web analytics
content
digital marketing
website
key indicators system
Дата публікації: лип-2018
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингу / І. В. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 231-236.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено особливостям використання компаніями веб-аналітики як важливого інструменту цифрових маркетингових стратегій. Доведено важливість використання отриманих за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення даних для оптимізації функціонування компаній в Інтернеті. Наведено методичні підходи щодо побудови системи ключових показників ефективності, які дають змогу всебічно проаналізувати основні процеси для веб-ресурсів компаній
RU: Статья посвящена особенностям использования компаниями веб-аналитики как важного инструмента цифровых маркетинговых стратегий. Доказана важность использования полученных с помощью специализированного программного обеспечения данных для оптимизации функционирования компаний в Интернете. Приведены методические подходы к построению системы ключевых показателей эффективности, которые позволяют всесторонне проанализировать основные процессы для веб-ресурсов компаний.
EN: The article is devoted to the peculiarities of using web analytics companies as an important tool of digital marketing strategies. The importance of using the specialized data software obtained to optimize the operation of companies on the Internet has been proven. The methodical approaches to constructing a system of key performance indicators are provided, which allow marketers to comprehensively analyze the main processes for company web resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3708
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/40.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf179,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.