Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3716
Назва: | Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві |
Інші назви: | Механизм управления стоимостью клиента как инструмент модернизации системы инновационного маркетинга на предприятии The mechanism of client cost managemen as a tool to modernize the system of innovative marketing at the enterprise |
Автори: | Собко, Ольга Миколаївна Собко, Ольга Николаевна Sobko, Olha Марчишин, Н. Я. Марчишин, Н. Я. Marchishin, N. Ya. |
Ключові слова: | інноваційний маркетинг портфель клієнтів система інноваційного маркетингу управління вартістю клієнта цінність для клієнта ціннісні конкурентні переваги инновационный маркетинг портфель клиентов система инновационного маркетинга управление стоимостью клиента ценность для клиента ценностные конкурентные преимущества nnovative marketing client portfolio innovative marketing system customer cost management value to customer value competitive advantages |
Дата публікації: | лип-2018 |
Бібліографічний опис: | Собко О. М. Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві / О. М. Собко, Н. Я. Марчишин // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 240-247. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті проаналізовано переваги та недоліки концепції управління вартістю клієнта. Доведено позитивний вплив управління вартістю клієнта на модернізацію системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Визначено детермінанти, принципи та методи організації управління вартістю клієнта. Розроблено механізм управління вартістю клієнта, що базується на принципі клієнторієнтації та створення
цінності для клієнтів. Запропоновано архітектоніку портфеля клієнтів, що визначається їхньою сегментацією, та оцінювання вартості клієнта в межах життєвого циклу. Обґрунтовано напрями максимізації
вартості клієнта на основі поліпшення їхньої лояльності до підприємства. RU: В статье проанализированы преимущества и недостатки концепции управления стоимостью клиента. Доказано положительное влияние управления стоимостью клиента на модернизацию системы инновационного маркетинга. Определены детерминанты, принципы и методы организации управления стоимостью клиента. Разработан механизм управления стоимостью клиента, основанный на принципе клиенториентации и создании ценности для клиентов. Предложена архитектоника портфеля клиентов, что определяется их сегментацией, и оценки стоимости клиента в пределах жизненного цикла. Обоснованы направления максимизации стоимости клиента на основе улучшения их лояльности к предприятию EN: The article analyses the advantages and disadvantages of the concept of customer cost management. The positive influence of cost management of the client on the modernization of the system of innovative marketing at the enterprise is proved. Determinants, principles, and methods of organization of customer cost management are determined. The mechanism of client cost management, based on client orientation and value creation for clients, is developed. The architectonics of the portfolio of clients is proposed, which is determined by their segmentation and customer value estimation within the lifecycle. Ways for maximizing the value of the client based on improving their loyalty to the enterprise are substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3716 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/42.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 4 (15) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sobko.pdf | 309,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.