Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorСобко, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorSobko, Olha-
dc.contributor.authorМарчишин, Н. Я.-
dc.contributor.authorМарчишин, Н. Я.-
dc.contributor.authorMarchishin, N. Ya.-
dc.date.accessioned2020-09-01T11:51:19Z-
dc.date.available2020-09-01T11:51:19Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/42.pdf-
dc.identifier.citationСобко О. М. Механізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємстві / О. М. Собко, Н. Я. Марчишин // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 240-247.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3716-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано переваги та недоліки концепції управління вартістю клієнта. Доведено позитивний вплив управління вартістю клієнта на модернізацію системи інноваційного маркетингу на підприємстві. Визначено детермінанти, принципи та методи організації управління вартістю клієнта. Розроблено механізм управління вартістю клієнта, що базується на принципі клієнторієнтації та створення цінності для клієнтів. Запропоновано архітектоніку портфеля клієнтів, що визначається їхньою сегментацією, та оцінювання вартості клієнта в межах життєвого циклу. Обґрунтовано напрями максимізації вартості клієнта на основі поліпшення їхньої лояльності до підприємства.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализированы преимущества и недостатки концепции управления стоимостью клиента. Доказано положительное влияние управления стоимостью клиента на модернизацию системы инновационного маркетинга. Определены детерминанты, принципы и методы организации управления стоимостью клиента. Разработан механизм управления стоимостью клиента, основанный на принципе клиенториентации и создании ценности для клиентов. Предложена архитектоника портфеля клиентов, что определяется их сегментацией, и оценки стоимости клиента в пределах жизненного цикла. Обоснованы направления максимизации стоимости клиента на основе улучшения их лояльности к предприятию-
dc.description.abstractEN: The article analyses the advantages and disadvantages of the concept of customer cost management. The positive influence of cost management of the client on the modernization of the system of innovative marketing at the enterprise is proved. Determinants, principles, and methods of organization of customer cost management are determined. The mechanism of client cost management, based on client orientation and value creation for clients, is developed. The architectonics of the portfolio of clients is proposed, which is determined by their segmentation and customer value estimation within the lifecycle. Ways for maximizing the value of the client based on improving their loyalty to the enterprise are substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваційний маркетингen_US
dc.subjectпортфель клієнтівen_US
dc.subjectсистема інноваційного маркетингуen_US
dc.subjectуправління вартістю клієнтаen_US
dc.subjectцінність для клієнтаen_US
dc.subjectціннісні конкурентні перевагиen_US
dc.subjectинновационный маркетингen_US
dc.subjectпортфель клиентовen_US
dc.subjectсистема инновационного маркетингаen_US
dc.subjectуправление стоимостью клиентаen_US
dc.subjectценность для клиентаen_US
dc.subjectценностные конкурентные преимуществаen_US
dc.subjectnnovative marketingen_US
dc.subjectclient portfolioen_US
dc.subjectinnovative marketing systemen_US
dc.subjectcustomer cost managementen_US
dc.subjectvalue to customeren_US
dc.subjectvalue competitive advantagesen_US
dc.titleМеханізм управління вартістю клієнта як інструмент модернізації системи інноваційного маркетингу на підприємствіen_US
dc.title.alternativeМеханизм управления стоимостью клиента как инструмент модернизации системы инновационного маркетинга на предприятииen_US
dc.title.alternativeThe mechanism of client cost managemen as a tool to modernize the system of innovative marketing at the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sobko.pdf309,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.