Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХожило, Максим Едуардович-
dc.contributor.authorХожило, Максим Эдуардович-
dc.contributor.authorKhozhylo, Maksym-
dc.contributor.authorШевченко, Є. С.-
dc.contributor.authorШевченко, Е. С.-
dc.contributor.authorShevchenko, Yevhenii-
dc.date.accessioned2020-09-03T07:13:14Z-
dc.date.available2020-09-03T07:13:14Z-
dc.date.issued2016-04-
dc.identifierhttp://smm.pgasa.dp.ua/article/view/71681-
dc.identifier.citationХожило М. Е. Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів / М. Е. Хожило, Є. С. Шевченко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 88. – С. 124-130. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3733-
dc.description.abstractUK : У наш час суттєво зросли навантаження на автомобільні дороги (приблизно в сотні разів), що призвело до руйнування покриттів автомобільних доріг. До основних видів руйнувань відносяться: колія і хвилі, зсув і напливи, вищерблення і лущення, а також вибоїни і тріщини. Виникає потреба розширити обсяги реконструкції дорожніх покриттів, яку неможливо забезпечити за допомогою застарілого обладнання. Існує велика кількість методів регенерації та повторного використання матеріалів, які можуть бути застосовані при реконструкції автомобільних доріг, але недостатня оснащеність підрядних організацій відповідною дорожньо-будівельною технікою є проблемою для утримання автомобільних доріг на Україні. В статті запропонована конструкція робочого органу фрезерного типу, яка у поєднанні з базової машиною, наприклад, пневмоколісним трактором, дозволяє виконувати руйнування дорожнього покриття, а також проведений розрахунок робочого органу за допомогою програмного комплексу САПР SolidWorks.en_US
dc.description.abstractRU: В наше время существенно возросли нагрузки на автомобильные дороги (примерно в сотни раз), что привело к разрушению покрытий автомобильных дорог. К основным видам разрушений относятся: колея и волны, смещение и наплывы, выкрашивание и шелушение, а также выбоины и трещины. Возникает потребность расширить объемы реконструкции дорожных покрытий, которую невозможно обеспечить с помощью устаревшего оборудования. Существует большое количество методов регенерации и повторного использования материалов, которые могут быть применены при реконструкции автомобильных дорог, но недостаточная оснащенность подрядных организаций соответствующей дорожно-строительной техникой является проблемой для содержания автомобильных дорог на Украине. В статье предложена конструкция рабочего органа фрезерного типа, которая в сочетании с базовой машиной, например, пневмоколесным трактором, позволяет выполнять разрушение дорожного покрытия, а также произведен расчет рабочего органа с помощью программного комплекса САПР SolidWorks.-
dc.description.abstractEN: In our time, significantly increased the load on the roads that led to the destruction of road surfaces. The main types of damage include: track and wave, displacement and influxes, chipping and peeling, as well as potholes and cracks. There is a need to expand the volume of reconstruction of road surfaces, which can not be achieved using obsolete equipment. There are many methods of regeneration and reuse of materials that can be used in the reconstruction of roads, but a lack of appropriate equipment contractors road construction equipment is a problem for the maintenance of roads in Ukraine. The paper proposes a working body of the milling type design, which in combination with the base machine, for example, rubber-tired tractor, allows for the destruction of the road surface and produced a working body calculation using SolidWorks CAD software.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectдорожня фрезаen_US
dc.subjectметод кінцевих елементівen_US
dc.subjectробочого органу фрезерного типуen_US
dc.subjectробоче обладнанняen_US
dc.subjectнапружено-деформований станen_US
dc.subjectдорожная фрезаen_US
dc.subjectметод конечных элементовen_US
dc.subjectрабочее оборудованиеen_US
dc.subjectнапряженно-деформированное состояниеen_US
dc.subjectрабочий орган фрезерного типаen_US
dc.subjectroad milling machineen_US
dc.subjectfinite element methoden_US
dc.subjectstress-strain stateen_US
dc.subjectworking body of the milling typeen_US
dc.subjectworking equipment;en_US
dc.titleВизначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементівen_US
dc.title.alternativeОпределение напряженно-деформированного состояния фрезы методом конечных э лементовen_US
dc.title.alternativeDetermination of stress-strain state cutter finite element techniqueen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вып. 88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KHOZHYLO.pdf596,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.