Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3733
Назва: Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів
Інші назви: Определение напряженно-деформированного состояния фрезы методом конечных э лементов
Determination of stress-strain state cutter finite element technique
Автори: Хожило, Максим Едуардович
Хожило, Максим Эдуардович
Khozhylo, Maksym
Шевченко, Є. С.
Шевченко, Е. С.
Shevchenko, Yevhenii
Ключові слова: дорожня фреза
метод кінцевих елементів
робочого органу фрезерного типу
робоче обладнання
напружено-деформований стан
дорожная фреза
метод конечных элементов
рабочее оборудование
напряженно-деформированное состояние
рабочий орган фрезерного типа
road milling machine
finite element method
stress-strain state
working body of the milling type
working equipment;
Дата публікації: кві-2016
Бібліографічний опис: Хожило М. Е. Визначення напружено-деформованого стану фрези методом кінцевих елементів / М. Е. Хожило, Є. С. Шевченко // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 88. – С. 124-130. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).
Короткий огляд (реферат): UK : У наш час суттєво зросли навантаження на автомобільні дороги (приблизно в сотні разів), що призвело до руйнування покриттів автомобільних доріг. До основних видів руйнувань відносяться: колія і хвилі, зсув і напливи, вищерблення і лущення, а також вибоїни і тріщини. Виникає потреба розширити обсяги реконструкції дорожніх покриттів, яку неможливо забезпечити за допомогою застарілого обладнання. Існує велика кількість методів регенерації та повторного використання матеріалів, які можуть бути застосовані при реконструкції автомобільних доріг, але недостатня оснащеність підрядних організацій відповідною дорожньо-будівельною технікою є проблемою для утримання автомобільних доріг на Україні. В статті запропонована конструкція робочого органу фрезерного типу, яка у поєднанні з базової машиною, наприклад, пневмоколісним трактором, дозволяє виконувати руйнування дорожнього покриття, а також проведений розрахунок робочого органу за допомогою програмного комплексу САПР SolidWorks.
RU: В наше время существенно возросли нагрузки на автомобильные дороги (примерно в сотни раз), что привело к разрушению покрытий автомобильных дорог. К основным видам разрушений относятся: колея и волны, смещение и наплывы, выкрашивание и шелушение, а также выбоины и трещины. Возникает потребность расширить объемы реконструкции дорожных покрытий, которую невозможно обеспечить с помощью устаревшего оборудования. Существует большое количество методов регенерации и повторного использования материалов, которые могут быть применены при реконструкции автомобильных дорог, но недостаточная оснащенность подрядных организаций соответствующей дорожно-строительной техникой является проблемой для содержания автомобильных дорог на Украине. В статье предложена конструкция рабочего органа фрезерного типа, которая в сочетании с базовой машиной, например, пневмоколесным трактором, позволяет выполнять разрушение дорожного покрытия, а также произведен расчет рабочего органа с помощью программного комплекса САПР SolidWorks.
EN: In our time, significantly increased the load on the roads that led to the destruction of road surfaces. The main types of damage include: track and wave, displacement and influxes, chipping and peeling, as well as potholes and cracks. There is a need to expand the volume of reconstruction of road surfaces, which can not be achieved using obsolete equipment. There are many methods of regeneration and reuse of materials that can be used in the reconstruction of roads, but a lack of appropriate equipment contractors road construction equipment is a problem for the maintenance of roads in Ukraine. The paper proposes a working body of the milling type design, which in combination with the base machine, for example, rubber-tired tractor, allows for the destruction of the road surface and produced a working body calculation using SolidWorks CAD software.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3733
Інші ідентифікатори: http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/71681
Розташовується у зібраннях:Вып. 88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KHOZHYLO.pdf596,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.