Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3743
Назва: | Исследование кинематических параметров привода манипуляторного оборудования для укладки бордюрных камней на базе автомобиля КАМАЗ |
Інші назви: | Дослідження кінематичних параметрів приводу маніпуляторного обладнання для вкладання бордюрних каменів на базі автомобіля КАМАЗ Investigation of the kinematic parameters of the gearing manipulator equipment for laying curbstones based car KAMAZ |
Автори: | Хмара, Леонид Андреевич Хмара, Леонід Андрійович Khmara, Leonid Кулик, Игорь Анатольевич Кулик, Ігор Анатолійович Kulyk, Ihor Пікуш, Ю. С. Пикуш, Ю. С. Pikush, Yurii |
Ключові слова: | маніпуляторне обладнання бордюрні камені раціональні параметри встановлення гідроциліндрів манипуляторное оборудование бордюрные камни рациональные параметры установки гидроцилиндров curbstones rational parameters of hydraulic cylinders installed Manipulative equipment |
Дата публікації: | кві-2016 |
Бібліографічний опис: | Хмара Л. А. Исследование кинематических параметров привода манипуляторного оборудования для укладки бордюрных камней на базе автомобиля КАМАЗ / Л. А. Хмара, И. А. Кулик, Ю. С. Пікуш // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2016. – Вып. 88. – С. 194-203. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование). |
Короткий огляд (реферат): | RU: Постановка питання. В даний час укладання бордюрних каменів є процесом з дуже високою часткою ручної праці. БК транспортуються вздовж дорожнього полотна за допомогою гакових підвісок і строп. Внаслідок низької продуктивності праці і низької швидкості монтажу БК уздовж дорожнього полотна, дослідження можливості застосування з маніпуляторного обладнання для цих робіт є актуальним. Мета статті. Розробка і визначення раціональних параметрів приводу гідрокерованого маніпуляторного обладнання з робочим органом у вигляді вилочного захвату, встановленого на шасі вантажного автомобіля, що дозволяє виключити стропувальні операції при монтажі БК і скоротити частку ручної праці, а також транспортувати БК уздовж дороги, виключаючи наявність додаткової машини і зворотних операцій основної машини. Висновки. Розроблене маніпуляторне обладнання на автомобільному шасі з робочим органом у вигляді вилочного захвату дозволяє виконувати розвантаження і монтаж БК без стропувальних операцій безпосередньо з кузова автомобіля в проектне положення з мінімумом затрат ручної праці. Отримані в результаті розрахунку варіанти гідромеханізмів відповідають ряду нормалізованих діаметрів поршня D і штока d, дозволяють виконати компоновку маніпуляторного обладнання з уніфікованими по діаметру поршня гідромеханізмами. Визначено мінімально-допустимі ходи поршня для кожного механізму і мінімально-допустимі розрахункові значення координат кріплення шарнірів гідроциліндра до базової і відомої ланок. UK: Постановка вопроса. В настоящее время укладка бордюрных камней является процессом с очень высокой долей ручного труда. БК транспортируются вдоль дорожного полотна с помощью крюковых подвесок и строп. Вследствие низкой производительности труда и низкой скорости монтажа БК вдоль дорожного полотна, исследование возможности применения захватного манипуляторного оборудования для этих работ является актуальным. Цель статьи. Разработка и определение рациональных параметров привода гидроуправляемого манипуляторного оборудования с рабочим органом в виде вилочного захвата, установленного на шасси грузового автомобиля, позволяющего исключить строповочные операции при монтаже БК и сократить долю ручного труда, а также транспортировать БК вдоль дороги, исключая наличие дополнительной машины и возвратных операций машины. Выводы. Разработанное манипуляторное оборудование на автомобильном шасси с рабочим органом в виде вилочного захвата позволяет выполнять разгрузку и монтаж БК без стропочных операций непосредственно из кузова автомобиля в проектное положение с минимумом затрат ручного труда. Полученные в результате расчета варианты гидромеханизмов соответствуют ряду нормализованных диаметров поршня D и штока d, позволяют выполнить компоновку манипуляторного оборудования с унифицированными по диаметру поршня гидромеханизмами. Определены минимально-допустимые хода поршня для каждого механизма и минимально-допустимые расчетные значения координат крепления шарниров гидроцилиндра к базовому и ведомому звеньям. EN: Summary. Raising of problem. Nowadays curbstones laying is a process with very high part of manual labor. Due to low labor productivity and low speed of BC mounting along the roadway, investigation of manipulative equipment application possibility for these works is relevant. Purpose. The development and definition of rational parameters of the drive hydraulic-controlled manipulator equipment working body in the form of forks mounted on a truck chassis, eliminates strapping operation at installation curbstones and to reduce the share of manual labor, as well as to transport the curbstones along the road, except for the presence of additional machines and return operations cars. Conclusion. The resulting calculation options hydraulic mechanism meet a number of normalized diameters of the piston rod D and d can perform layout Manipulative equipment with standardized the diameter of piston hydraulic mechanism minimally acceptable moves the piston for each mechanism and the optimal calculated values of the coordinates hinge mounting cylinder to the base and driven links. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3743 |
Інші ідентифікатори: | http://smm.pgasa.dp.ua/article/view/71876 |
Розташовується у зібраннях: | Вып. 88 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KHMARA.pdf | 822,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.