Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3798
Назва: | Психологічні механізми впливу реклами на споживача |
Інші назви: | Психологические механизмы воздействия рекламы на потребителя Psychological mechanisms of the influence of advertisement on the consumer |
Автори: | Разумова, Ганна Вікторівна Разумова, Анна Викторовна Razumova, Hanna Гнатченко, Олена Володимирівна Гнатченко, Елена Владимировна Gnatchenko, Olena |
Ключові слова: | вплив психологія сугестор маркетинг реклама споживач влияние психология потребитель marketing consumer suggestor psychology advertising influence |
Дата публікації: | лют-2020 |
Бібліографічний опис: | Разумова Г. В. Психологічні механізми впливу реклами на споживача / Г. В. Разумова, О. В. Гнатченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – № 24. – С. 138-144. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті досліджено та проаналізовано різні способи, методи, прийоми психологічного впливу реклами
на цільову аудиторію. Психологія реклами – популярний напрям дослідження, оскільки сучасний ринок до-
сить насичений, а сучасний споживач доволі вибагливий. Ефективна реклама не тільки впливає на спожи-
вача, спонукає його до здійснення купівлі, а й має доставляти йому естетичне задоволення. Психологічна
ефективність реклами часто визначається як здатність створити у споживача образ товару, який буде:
повноцінним, тобто вичерпним із погляду основних споживчих характеристик; диференційованим, таким,
що дає змогу відрізняти його від усіх подібних товарів; емоційно привабливим, що викликає позитивні емо-
ції і здатний задовольнити певну актуальну потребу потенційного споживача; спонукальним, спроможним
підштовхнути людину до здійснення необхідних для придбання товару дій. RU: В статье исследованы и проанализированы различные способы, методы, приемы психологического воздействия рекламы на целевую аудиторию. Психология рекламы – популярное направление исследова- ния, поскольку современный рынок достаточно насыщен, а современный потребитель довольно требо- вателен. Эффективная реклама не только воздействует на потребителя, побуждает его к совершению покупки, но и должна доставлять ему эстетическое удовольствие. Психологическая эффективность рекламы часто определяется как способность создать у потребителя образ товара, который будет: полноценным, то есть исчерпывающим с точки зрения основных потребительских характеристик; диф- ференцированным, таким, который позволяет отличать его от всех подобных товаров; эмоционально привлекательным, что вызывает положительные эмоции и способен удовлетворить определенную ак- туальную потребность потенциального потребителя; побудительным, способным подтолкнуть чело- века к совершению необходимых для приобретения товара действий. EN: The article presents psychological techniques that are used to better remember advertising; The methods of psychological examination of advertising are considered. The psychology of advertising is a popular area of research in our time, because the modern market is quite saturated, and the modern consumer is quite demanding. Effective advertising not only affects the consumer, encourages him to make a purchase, but also has the pleasure of giving him aesthetic pleasure. The psychological effectiveness of advertising is often defined as the ability to create a consumer image of a product that will: full-fledged, that is, exhaustive in terms of basic consumer characteristics; differentiated, so that it can be distinguished from all similar products; emotionally attractive, which causes positive emotions and is able to satisfy a certain actual need of a potential consumer; incentive, able to push a person to commit the necessary actions for the acquisition of goods. Nowadays the problem of efficiency is one of the popular ones due to the desire of many psychologists to introduce their scientific developments into social practice. This desire is quite clear and deserves attention. However, sometimes the very concept of efficiency is often interpreted unilaterally and quite primitively, such as the amount of profit received per unit of time. Metaphorically, this outlook can be characterized as “beyond the scope of one's own pocket”. Advertising performance can be viewed more specifically from different perspectives. Economic (trade) efficiency is largely determined by the level of increase in company profits due to increased sales. Psychological (communicative) effectiveness is determined by the extent to which a particular advertisement has influenced the consumer's mind and subconscious. Along with psychological efficiency, social, which influences the development of the useful needs of the members of society and their rejection of habits that are harmful to their own well-being and well-being of the environment, that is, the moral health of the society, should be taken into account. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3798 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/24_2020/22.pdf DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.24-20 |
Розташовується у зібраннях: | № 1 (24) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Razumova.pdf | 196,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.