Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 6061-6070 зі 6464.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-09Маркетингові фактори конкурентоспроможності середземноморського ринку туристичних послугТимощук, Олександр Олександрович; Tymoshchuk, Oleksandr
2024-09Структурна трансформація будівництва під впливом промислових революцій: ретроспективний аналізЗимогляд, Богдан Геннадійович; Zimoglyad, Bogdan; Нагорний, Дмитро Валерійович; Nagorniy, Dmitro
2024-09Теоретичні аспекти зеленого фінансування для забезпечення сталого розвиткуЧала, Вероніка Сергіївна; Chala, Veronika; Демідов, Б. Ю.; Demidov, Bogdan
2024-09Пріоритети маркетингу компаній на міжнародному ринку фармацевтичної проукціїКудирко, Людмила Петрівна; Kudyrko, Liudmyla
2024-09Цифрова трансформація як тригер модифікації стратегій розвитку і бізнес-моделей компаній в умовах становлення глобальних цифрових платформ і гіперконкуренціїОлійник, К. Д.; Oliinyk, Kyrylo
2024-09Аналіз інтеграції технологічних інновацій у мотиваційні стратегії підприємстваНосань, Наталія Сергіївна; Nosan, Natalia; Назаренко, Сергій Анатолійович; Nazarenko, Sergij; Мусієнко, Руслан Валерійович; Musienko, Ruslan
2024-09Маркетингове планування на етапі становлення малих підприємств: проблеми та перспективиЄвтушенко, Наталя Олександрівна; Yevtushenko, Natalia; Равікович, Ілля Євгенович; Ravikovich, Illia; Шишигіна, Лілія Сергіївна; Shyshyhina, Liliia
2024-09Експортно-імпортний менеджмент машинобудівних підприємств в УкраїніВітюк, Анна Валеріївна; Vitiuk, Anna
2024-09Підходи до визначення соціоекономічної парадигми як концептуальної моделі економічного розвиткуГалушка, Зоя Іванівна; Halushka, Zoia; Жук, Назар Олегович; Zhuk, Nazar
2024-09Сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управлінняВербоватий, Андрій Віталійович; Verbovatiy, Andriy