Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 6271-6280 зі 6464.
Знайдені зібрання:
Назва зібрання
№ 1 (42)
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024-02Business ethical aspects for sustainability: contemporary analysis and assessmentPetrova, Anastasia; Петрова, Анастасія Олегівна; Karintseva, Oleksandra; Карiнцева, Олександра Iванiвна; Tarasenko, Svitlana; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Wojciech, Henryk; Войцех, Г. Д.
2024-02Strategic management in horeca: a modern perspectiveYurovchyk, Volodymyr; Юровчик, Володимир Геннадійович; Goblyk-Markovych, Nadiia; Гоблик- Маркович, Надія Михайлівна; Ilto, Tetiana; Ільтьо, Тетяна Іванівна
2024-02Діагностика економічного зростання компанії в умовах сталого розвитку: економіко-математичні основиПарфентьєва, Олена Геннадіївна; Parfentieva, Olena
2024-02Ретроспективний аналіз споживчого кошика населення та зміни в споживанні продуктів харчування населенням УкраїниКваша, Сергій Миколайович; Kvasha, Serhii; Вакуленко, Віталій Леонідович; Vakulenko, Vitalii; Павленко, Олексій Михайлович; Pavlenko, Oleksii; Юнтао, Л.; Yuntao, Liu
2024-03Тенденції розвитку туристичного господарства України у 2020–2023 рокахБублик, Лілія Ярославівна; Bublyk, Lilia; Трофим’як, С. В.; Trofimyak, Solomiia
2024-02Цифрова трансформація бізнес-структур: стратегічні орієнтири в епоху інновацій та технологічних змінЯковенко, Ярослава Юріївна; Yakovenko, Yaroslava; Білик, Марина Юріївна; Bilyk, Maryna; Олійник, Євгенія Валеріївна
2024-02Маркетингові метрики під час проведення бренд-аудитуГлоба, Марія Сергіївна; Hloba, Mariia; Зозульов, Олександр Вікторович; Zozulov, Oleksandr; Гнітецький, Євген Віталійович; Hnitetskyi, Yevhen
2024-02Вплив бренд-маркетингу на споживачівГромова, Ольга Євгеніївна; Hromova, Olha
2024-03Економічні та інфраструктурні трансформації на Близькому Сході. Єменський факторКальченко, Тимур Валерійович; Kalchenko, Tymur