Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3811
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Грабовський, Ігор Сергійович
Разумова, Ганна Вікторівна
Маргарян, Маріне Львівна
Протопопова, Наталія Андріївна
Галушко, Олена Ігорівна
Ключові слова: маркетинг
контрольна робота
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» : для студ. ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. І. С. Грабовський, Г. В. Разумова, М. Л. Маргарян та ін. - Дніпро, 2020. - 17 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3811
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Маркетинг 2020.pdf
  Restricted Access
120,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.