Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3814
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Захарченко, Наталія Василівна
Ползікова, Ганна Володимирівна
Тіверіадська, Людмила Валеріївна
Ключові слова: маркетинг
контрольна робота
реклама
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» : для студ. ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Н. В. Захарченко, Г. В. Ползікова, Л. В., Тіверіадська - Дніпро, 2020. - 18 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3814
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Реклама в системі маркетингу.pdf
  Restricted Access
293,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.