Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3814
Title: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Authors: Захарченко, Наталія Василівна
Ползікова, Ганна Володимирівна
Тіверіадська, Людмила Валеріївна
Keywords: маркетинг
контрольна робота
реклама
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"
Citation: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Реклама в системі маркетингу» : для студ. ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Н. В. Захарченко, Г. В. Ползікова, Л. В., Тіверіадська - Дніпро, 2020. - 18 с.
Abstract: UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3814
Appears in Collections:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МВ_КР_Реклама в системі маркетингу.pdf
  Restricted Access
293,72 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.