Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3823
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг у банках» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Окуневич, Ірина Леонідівна
Оскома, Олена Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
контрольна робота
маркетинг у банках
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг у банках» : для студ. ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. І. Л. Окуневич, О. В. Оскома - Дніпро, 2020. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до оформлення контрольної роботи та порядок її захисту, завдання та поради щодо їх виконання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3823
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Маркетинг у банках 2020.docx
  Restricted Access
41,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.