Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Олена Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-09-15T11:05:20Z-
dc.date.available2020-09-15T11:05:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Інтернет–маркетинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. О. І. Галушко І. - Дніпро, 2020. - 19 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3862-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу вихідних даних, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки і захист.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"-
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectконтрольна роботаen_US
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Інтернет–маркетинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняen_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_ Інтернет маркетинг 2020.docx
  Restricted Access
215,39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.