Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/408
Назва: | Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей |
Інші назви: | Экономическое обоснование максимального уклона при проектировании высокоскоростных магистралей Economic reasoning maximum slope in design high-speed lines |
Автори: | Ковальов, Вячеслав Вікторович Ковалев, Вячеслав Викторович Koval'ov, Viacheslav Чернишова, Оксана Сергіївна Чернышова, Оксана Сергеевна Chernyshova, Oksana Ящук, Марія Миколаївна Ящук, Мария Николаевна Yashchuk, Mariia Хойц, Олександр Валерійович Хойц, Александр Валерьевич Khoits, Oleksandr |
Ключові слова: | високошвидкісна магістраль максимальний ухил капітальні вкладення експлуатаційні витрати высокоскоростная магистраль максимальный уклон капитальные вложения эксплуатационные затраты high-speed line the maximum slope; capital expenditures operating costs |
Дата публікації: | кві-2016 |
Бібліографічний опис: | Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей / О. С. Чернишова, В. В. Ковальов, М. М. Ящук, О. В. Хойц // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 4. - С. 73-79. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Постановка проблеми. В різних країнах світу норми проектування високошвидкісних магістралей дещо різняться. Це обумовлено рядом причин: різним рівнем проектної швидкості, відмінностями характеристик рухомого складу, та, зокрема, особливостями проектування плану та поздовжнього профілю, що пов’язані, насамперед, з умовами рельєфу. При проектуванні високошвидкісних магістралей в Україні треба враховувати зазначені особливості та встановити, які значення максимальних ухилів можуть застосовуватися в особливо складних умовах та яким чином це вплине на експлуатаційні та капітальні витрати. Мета. Визначити оптимальні проектні параметри поздовжнього профілю. Висновок. Отримані результати базуються не лише на технічних вимогах, але й на економічних показниках і дозволяють оцінювати потрібні капітальні вкладення та очікувані витрати залізниці у майбутньому. Встановлено аналітичні залежності, які дозволяють прогнозувати очікувані експлуатаційні витрати залізниці залежно від максимального ухилу, його протяжності та довжини ділянки. RU: Постановка проблемы. В разных странах мира нормы проектирования высокоскоростных магистралей несколько отличаются. Это обусловлено рядом причин: различным уровнем проектной скорости, отличиями характеристик подвижного состава и, в частности, особенностями проектирования плана и продольного профиля, которые связаны, прежде всего, с условиями рельефа. При проектировании высокоскоростных магистралей в Украине необходимо учитывать перечисленные особенности и установить, какие значения максимальных уклонов могут применяться в сложных условиях, а также как это повлияет на эксплуатационные и капитальные затраты. Цель. Определить оптимальные проектные параметры продольного профиля. Вывод. Полученные результаты основываются не только на технических, но и экономических показателях, что позволяет оценивать необходимые капитальные вложения и ожидаемые затраты железной дороги в будущем. Получены аналитические зависимости, позволяющие прогнозировать ожидаемые эксплуатационные затраты железной дороги в зависимости от максимального уклона, его протяженности и общей длины участка. EN: Raising of problem The worldwide design standards high-speed lines are somewhat different. This is due to several reasons: different levels of design speed, differences of characteristics of rolling stock and, in particular, the features of the design plan and longitudinal profile, that are associated primarily with the conditions of the relief. In the design of high-speed railways in Ukraine should take into account these features and determine what the maximum slope values can be used in difficult conditions, as well as how it will affect the operational and capital costs. Purpose. To determine the optimal design parameters of the longitudinal profile. Conclusion. The results are based not only on technical, but also economic indicators and allow the assessment of the necessary capital expenditures and expected cost of the railway in the future. Analytical dependences, to predict the expected operating costs of the railway, depending on the maximum slope, its length and the total length of the section. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/408 |
Інші ідентифікатори: | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/68069 |
Розташовується у зібраннях: | № 04 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval'ov.pdf | 287,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.