Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБреус, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorБреус, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorBreus, Svitlana-
dc.contributor.authorБайрамов, Махір-
dc.contributor.authorБайрамов, Махир-
dc.contributor.authorBairamov, Makhir-
dc.date.accessioned2020-12-21T07:45:09Z-
dc.date.available2020-12-21T07:45:09Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/vipusk-26-2020-
dc.identifierDOI https://doi.org/10.32782/easterneurope.26-9-
dc.identifier.citationБреус С. В. Управління продуктовими інноваціями у контексті їх впровадження суб’єктом господарювання / С. В. Бреус, М. Байрамов // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2020. – № 26. – С. 55-61.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4857-
dc.description.abstractUK: У статті здійснено дослідження впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність суб’єктів господарювання в сучасних умовах. У комплексі розглянуто сутність та класифікації категорій «інновації», «управління інноваціями». Окрему увагу приділено дослідженню сутності продуктових інновацій. Здійснено дослідження особливостей стратегій з урахуванням їх можливостей щодо управління впровадженням продуктових інновацій суб’єктами господарювання. З огляду на здійснений синтез класифікацій інновацій у контексті управління впровадженням продуктових інновацій запропоновано здійснювати обґрунтування та розроблення суб’єктами господарювання з можливістю поєднання та одночасного використання їх. Наведено типові процедури формування стратегії управління впровадженням продуктових інновацій та критерії, що слугують індикаторами задля її обґрунтування та розроблення.en_US
dc.description.abstractRU: В статье осуществлено исследование влияния факторов внешней и внутренней среды на деятельность субъектов хозяйствования в современных условиях. В комплексе рассмотрены сущность и классификации категорий «инновации», «управление инновациями». Отдельное внимание уделено исследованию сущности продуктовых инноваций. Осуществлено исследование особенностей стратегий с учетом их возможностей касательно управления внедрением продуктовых инноваций субъектами хозяйствования. С учетом осуществленного синтеза классификаций инноваций в контексте управления внедрением продуктовых инноваций предложено осуществлять обоснование и разработку субъектами хозяйствования стратегий с возможностью сочетания и одновременного использования их. Приведены типичные процедуры формирования стратегии управления внедрением продуктовых инноваций и критерии, служащие индикаторами с целью ее обоснования и разработки.-
dc.description.abstractEN: The article examines the factors of the external and internal environment on the activities of economic entities in modern conditions. The complex considers the essence and classifications of the categories “innovation”, “innovation management”. Special attention is paid to the study of the essence of product innovations. A study of the features of strategies, taking into account their capabilities for innovation management in the context of managing their implementation. Emphasis is placed on the fact that their choice depends on the degree of market saturation and the ability of businesses to update their range. It was found that important in deciding on the feasibility of productive innovations in the context of their management is the allocation of strategic alternatives (four options for strategy) to create product innovations and proposed relevant for implementation to consider the product-market strategy (The Ansoff Matrix). The article, taking into account the synthesis of classifications of innovations in the context of managing the implementation of product innovations, focuses on the feasibility of justification and development of economic entities adequate to modern economic conditions strategies, combining them and using them to improve financial and economic performance of economic entities. Given that the feasibility and feasibility of innovation by the business entity is always related to its current state, technical, technological and financial base, etc., the feasibility and feasibility of developing and implementing a strategy for managing the implementation of product innovations can be considered a special study. has its own standard procedures, it is justified that the choice of strategy for managing the implementation of product innovations should be based on a number of criteria, such as consistency with financial resources; strategy effectiveness; certainty in terms of achieving the set goal; the optimal combination of the expected achievement of the desired profitability and possible risk and uncertainty of the future; consistency of the planned investments with the general economic conditions of the external environment.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectуправління інноваціямиen_US
dc.subjectпродуктові інноваціїen_US
dc.subjectуправління впровадженням продуктових інноваційen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectуправление инновациямиen_US
dc.subjectпродуктовые инновацииen_US
dc.subjectуправление внедрением продуктовых инновацийen_US
dc.subjectстратегииen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectinnovation managementen_US
dc.subjectproduct innovationsen_US
dc.subjectproduct innovation implementation managementen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.titleУправління продуктовими інноваціями у контексті їх впровадження суб’єктом господарюванняen_US
dc.title.alternativeУправление продуктовыми инновациями в контексте их внедрения субъектом хозяйствованияen_US
dc.title.alternativeManagement of product innovations in the context of their implementation by the business entityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Breus.pdf272,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.