Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4942
Назва: Шляхи вдосконалення навчання майбутніх архітекторів у закладі вищої освіти технічного профілю
Інші назви: Пути усовершенствования обучения будущих архитекторов в высших учебных заведениях технического профиля
Ways to improve the training of future architects in higher technical education
Автори: Челноков, Олександр Васильович
Челноков, Александр Васильевич
Chelnokov, Oleksandr
Сологубова, Світлана Вікторівна
Сологубова, Светлана Викторовна
Solohubova, Svitlana
Швець, Ірина Анатоліївна
Швец, Ирина Анатольевна
Shvets Iryna
Гіркіна, Дарина Дмитрівна
Гиркина, Дарья Дмитриевна
Hirkina, Daryna
Ключові слова: студенти
архітектура
освіта
шляхи вдосконалення
навчання
студенты
обучение
пути усовершенствования
архитектура
образование
students
ways of improvement
education
training
architecture
Дата публікації: сер-2020
Бібліографічний опис: Шляхи вдосконалення навчання майбутніх архітекторів у закладі вищої освіти технічного профілю / О. В. Челноков. С. В. Сологубова, І. А. Швець, Д. Д. Гіркіна // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2020. – № 4. – С. 112-121.
Короткий огляд (реферат): UK: Проведено ретельний аналіз проблеми вдосконалення навчання в закладах вищої освіти технічного профілю та складнощів, що виникають під час навчання студентів, пов'язаних зі специфікою отримання знань за спеціальністю «Архітектура». Проаналізовано сутність раціонального та ірраціонального способу пізнання, альтернативні педагогічні ресурси мистецької освіти, суперечність творчості та ознаки творчого акту. Розглянуто необхідні складові творчого розвитку, методи розвитку уяви і фантазії та способи розроблення і оцінювання ідей, а також загальні проблеми у навчанні мистецтва. Охарактеризовано засоби, що застосовуються для стимуляції студентів до навчальної діяльності, а також методи та особливості мотивації. Розкрито роль викладача в організації навчального процесу та методи посилення його впливу на студентів. Сконцентровано увагу на особливостях оцінювання завдань творчого характеру та порівняно зміст різних видів діяльності студентів під час навчання. Наведено переваги використання дистанційного навчання та ментальних карт, а також особливості організації самостійних занять. Висвітлено особливості планування й організації навчального процесу зі спиранням на загально-педагогічні правила і принципи та взаємозв'язок між предметом, завданнями, змістом і формою заняття як окремої ланки навчального процесу. Досліджено альтернативні форми навчання США і Західної Європи, а також сутність проблемного та інтерактивного навчання. Визначено важливі елементи планування та організації навчального процесу та ефективність різних форм співпраці і командної роботи. За результатами проведеної роботи зроблено висновки стосовно напрямів підвищення ефективності навчального процесу в закладі вищої освіти технічного профілю, а також методів і форм, застосування яких сприятиме поліпшенню якості навчання.
RU: Проведен анализ проблемы совершенствования обучения в высших учебных заведениях технического профиля и возникающих при обучении студентов сложностей, связанных со спецификой получения знаний по специальности «Архитектура». Проанализированы рациональный и иррациональный способы познания, альтернативные педагогические ресурсы художественного образования, противоречия творчества и признаки творческого акта. Рассмотрены необходимые составляющие творческого развития, методы развития воображения и фантазии и способы разработки и оценки идей, а также общие проблемы в обучении искусству. Охарактеризованы средства, используемые для стимуляции студентов к учебной деятельности, а также методы и особенности мотивации. Раскрыты роль преподавателя в организации учебного процесса и методы усиления его влияния на студентов. Сконцентрировано внимание на особенностях оценки задач творческого характера и содержании различных видов деятельности студентов во время учебы. Приведены преимущества использования дистанционного обучения и ментальных карт, а также особенности организации самостоятельных занятий. Освещены особенности планирования и организации учебного процесса на основании общих педагогических правил и принципов; взаимосвязь между предметом, задачами, содержанием и формой занятия как отдельного звена учебного процесса. Исследованы альтернативные формы обучения США и Западной Европы, а также суть проблемного и интерактивного обучения. Определены важные элементы планирования и организации учебного процесса и эффективность различных форм сотрудничества и командной работы. По результатам проведенной работы сделаны выводы относительно путей повышения эффективности учебного процесса в высших учебных заведениях технического профиля, а также методов и форм, использование которых будет способствовать улучшению качества обучения.
EN: The article provides a thorough analysis of the problem of education improvement in higher education institutions of a technical profile and the difficulties that arise during the studying process due to the specificity of the specialty "Architecture". Rational and irrational learning styles, alternative pedagogical resources of art education, contradiction of creativity and signs of creative act are analyzed. Necessary components of creative development, methods of imagination and fantasy development and ways of development and evaluation of ideas, as well as common problems in teaching art are considered. The means used to stimulate students to study, as well as the methods and peculiarities of motivation, are described. The role of a teacher in the organization of educational process and methods of strengthening its influence on students are revealed. The attention is focused on the peculiarities of the evaluation of creative tasks and the comparative content of different types of students' activities during their studies. The advantages of using distance learning and mental cards, as well as the peculiarities of self-employment, are given. The peculiarities of planning and organization of the educational process, based on the general pedagogical rules, principles and the relationship between the subject, tasks, content and form of a lesson, as a separate component of educational process are highlighted. Alternative forms of the US and Western European studies are explored as well as the nature of problem and interactive learning. The important elements of planning and organization of educational process and the effectiveness of various forms of cooperation and teamwork are identified. According to the results of the work, conclusions were drawn regarding the ways to higher efficiency of educational process in the technical higher education institution, methods and forms, which will contribute to the improvement of the quality of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4942
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/212441
DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.010920.112.661
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chelnokov.pdf310,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.