Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5026
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Складановська, Марина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Складановская, Марина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Skladanovska, Maryna | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T12:07:16Z | - |
dc.date.available | 2021-01-20T12:07:16Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Складановська М. Г. Інноваційне навчання: активізація пізнавальної діяльності студентів : навч. посібник / М. Г. Складановська. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2012. – 108 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5026 | - |
dc.description.abstract | UK: Мета сучасних інноваційних освітніх технологій – оптимізація процесу навчання, де метою освіти визначено всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Тому психологічні чинники процесу оптимізації навчання стають необхідними умовами його організації. | en_US |
dc.description.abstract | RU: Цель современных инновационных образовательных технологий – оптимизация процесса обучения, где цель образования определяется как всестороннее развитие человека как личности и высшей ценности общества. Поэтому психологические аспекты процесса оптимизации обучения становятся необходимым условием его организации. | - |
dc.description.abstract | EN: The goal of modern innovative educational technologies is to optimize the learning process, where the goal of education is defined as the all-round development of a human as a person and the highest value of society. Therefore, the psychological aspects of the learning optimization process become a necessary condition for its organization. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | - |
dc.subject | активні методи і форми навчання | en_US |
dc.subject | психологічні аспекти забезпечення інноваційного навчання | en_US |
dc.subject | активные методы и формы обучения | en_US |
dc.subject | психологические аспекты обеспечения инновационного обучения | en_US |
dc.subject | active methods and forms of teaching | en_US |
dc.subject | psychological aspects of providing innovative teaching | en_US |
dc.title | Інноваційне навчання: активізація пізнавальної діяльності студентів | en_US |
dc.title.alternative | Инновационное обучение: активизация познавательной деятельности студентов | en_US |
dc.title.alternative | Innovative teaching: activation the cognitive activity of students | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.rights.holder | @ М. Г. Складановська, 2017 | - |
Розташовується у зібраннях: | Підручники та навчальні посібники |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Складановська інноваційне навчання.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.