Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5055
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсєєва, Ольга Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Ievsieieva, Olga | - |
dc.contributor.author | Підопригора, Ірина Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Pidoprygora, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-22T10:30:10Z | - |
dc.date.available | 2021-01-22T10:30:10Z | - |
dc.date.issued | 2020-01 | - |
dc.identifier | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/457/445 | - |
dc.identifier | DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/153-16 | - |
dc.identifier.citation | Євсєєва О. О. Концептуальні підходи до формування освітньо-професійної програми (на прикладі спеціальності 071 «Облік і оподаткування») / О. О. Євсєєва, І. В. Підопригора // Економічний простір. – 2020. – № 153. – С. 89-96. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5055 | - |
dc.description.abstract | UK: Розкрито сучасний стан освітньої реформи, що відбувається в Україні, за напрямом надання якісної освіти за-кладами вищої освіти (ЗВО). У цьому контексті проаналізовано законодавчі зміни у системі освіти, за якими має відбуватися вступна кампанія 2020 р. Зроблено висновок про стрімкі економічні зміни в українському суспільстві та національній економіці в умовах глобалізації та цифровізації світової економіки, що потребує змін у підготовці фахів-ців із вищою освітою для потреб економіки. Як наслідок, актуалізовано проблему наявного дисбалансу між реальними потребами ринку праці у фахівцях і пропозицією ЗВО у вигляді випускників. Наголошено, що нині період стрімкого ринкового зростання підприємств різного профілю та напрямів уже помітно знизив свої темпи і настає період, коли економічний успіх багато в чому залежить від грамотного управління ним. І тепер на перше місце скрізь виходять як особисті якості людини, так і професійні навички фахівців, професія яких носить назву «топ-менеджер». На думку авторів, до цієї категорії фахівців слід відносити і керівників бухгалтерських служб компаній. Зауважено, що до якої б категорії не відносився керівник (управлінець), найактуальнішим залишається вимога до освіти та досвіду роботи. За таких умов постає завдання перед майбутнім фахівцем – отримати вищу освіту, і, як правило, не одну. Тому май-бутній топ-менеджер із питань обліку перш за все зверне увагу на таку спеціальність або освітню програму, яка буде симбіозом диджитал-обліку та адміністрування. У рамках статті визначено необхідність у фахівцях саме такого рівня, враховуючи нагальні потреби сучасної економіки, основним завданням яких стане не автоматичне складання та подання звітності, а глибоке мислення у поєднанні набутих знань стосовно розвитку та економічно безпечного успіху підприємства та прийняття на підставі цього відповідних рішень. Проведене дослідження стану спеціальності 071 «Облік і оподаткування» за наявними освітньо-професійними програмами в освітніх процесах ЗВО України дало змогу сформулювати авторське концептуальне бачення осучаснення процесів взаємодії освіти та національної економіки, а також визначити місце та значення фахівців з обліку та оподаткування в ній | en_US |
dc.description.abstract | EN: The state of the educational reform that is currently carries out in Ukraine aimed at providing quality education by higher education institutions (universities) is revealed. In this context, the legislative changes in the education system have been ana-lyzed which should regulate the 2020 university admission campaign. At the same time, conclusions on that rapid economic changes in the Ukrainian society and national economy in the context of globalization and digitalization of the world economy have been made; those require changes in the training of specialists with higher education degrees for the needs of the economy. As a result, the problem of the existing imbalance between the actual needs of the labor market in specialists and the proposal of university graduates was actualized. It was stressed that currently, the rapid market growth of enterprises of various industries and specialization has already significantly slowed down, and a period is coming when economic success depends to a large extent on its rational management. Now, both the personal qualities of an individual and the professional skills of specialists whose profession is called top managers are beginning to play the most important role everywhere. According to the authors, managers of accounting departments of companies should also be included in this category of specialists. It should be noted that whatever category to the manager (administrator) belongs, the education and work experience requirements are still the most relevant ones. In such circumstances, the task for the future specialist is receiving a higher education degree, and usually more than one. Therefore the future top accounting manager will first of all be interested in a specialty or educational program that will be a symbiosis of digital accounting and administration. The article outlines the need for specialists of this level, taking into account the current needs of the modern economy. Their main task will be not just automatic generation and submission of reports, but deep thinking in combination of acquired knowledge about the development and economically safe success of the enterprise and making appropriate decisions on this basis. On the basis of the conducted study of specialty 071 “Accounting and Taxation” according to the existing professional training programs in the educational processes of the Ukrainian universities, the author’s conceptual vision of the modernization of the processes of interaction between education and the national economy was formulated, and the place and importance of accounting and taxation specialists in it were determined. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | освітньо-професійна програма | en_US |
dc.subject | облік і оподаткування | en_US |
dc.subject | топ-менеджмент | en_US |
dc.subject | адміністрування | en_US |
dc.subject | цифровізація економіки | en_US |
dc.subject | higher education | en_US |
dc.subject | professional training program | en_US |
dc.subject | accounting and taxation | en_US |
dc.subject | top management | en_US |
dc.subject | administration | en_US |
dc.subject | digi-tization of the economy | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до формування освітньо-професійної програми (на прикладі спеціальності 071 «Облік і оподаткування») | en_US |
dc.title.alternative | Conceptual approaches to the formation of the professional training program (example of specialty 071 accounting and taxation) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 153 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ievsieieva Olga.pdf | 380,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.