Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5063
Title: | Оптимізація екологічної безпеки в центральній частині м. Дніпро шляхом організації транспортного руху |
Other Titles: | Оптимизация экологической безопасности в центральной части г. Днепр путем организации транспортного движения Optimization of ecological safety in the central part of the city dnepr by organizing traffic |
Authors: | Саньков, Петро Миколайович Саньков, Петр Николаевич Sankov, Petro Ткач, Наталія Олексіївна Ткач, Наталья Алексеевна Tkach, Nataliia Тьошина, Лідія Олегівна Тёшина, Лидия Олеговна Toshyna, Lidiia |
Keywords: | транспортний рух безпечне середовище маршрут екологічна безпека стоянка транспортное движение парковка экологическая безопасность безопасные условия environmental safety parking route vehicle traffic safe environment |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Саньков П. М. Оптимізація екологічної безпеки в транспортного руху / П. М. Саньков, Н. О. Ткач, Л. О. Тьошина // Новини інженерної науки Придніпров’я. – 2016. – № 1. – С.35-43 |
Abstract: | UK: Об’єктивна. Вивчення проблем дорожнього руху в центральній частині міста Дніпра, пов'язаних з організацією дорожнього руху на його магістралях. Методи. Використовуючи системний підхід в аналітичних дослідженнях літературних джерел, сучасний розвиток фахівців з містобудування, екології та побуту з метою організації безпечних умов праці та відпочинку громадян. Методом польових спостережень проводили вимірювання та проводили теоретичні розрахунки основних параметрів руху транспорту на центральних магістралях для розробки рекомендацій щодо оптимізації. Результати .У цій роботі запропонована методика організації безпечних умов життя, праці та відпочинку громадян у центральній частині міста Дніпра через організацію транспортної системи з урахуванням зарубіжного та вітчизняного досвіду. Запропонованим одним із найважливіших напрямків розвитку транспортної інфраструктури центру міста є сучасний спосіб організації пасажирських перевезень на маршрутах та уточнення категорій автотранспорту для пасажирських перевезень. Провів аналіз та запропонував рекомендації щодо усунення проблем "заторів" на трасі в центральній частині міста Дніпра. Наукова новизна. Вперше на основі польових досліджень та теоретичних розрахунків були розроблені три кругові маршрути громадського транспорту для збільшення пропускної спроможності транспортної мережі центру міста. Науково доведено необхідну кількість місць для паркування легкових автомобілів у центральній частині міста Дніпра. Практичне значення має створення безпечних умов проживання на території центру міста Дніпра; зменшення обсягів забруднення в центральній частині міста компонентів, спрямованих на захист населення та будівель від шкідливого впливу та забруднення. RU: Постановка проблемы. Исследование транспортных проблем в центральной части г. Днепр, связанных с организацией движения по его магистралям. Методика. Использование системного подхода при аналитических исследованиях литературных источников, современных разработок специалистов градостроительной экологии и безопасности жизнедеятельности на предмет организации безопасных условий труда и отдыха граждан. Методом натурных наблюдений осуществлены замеры и проведены теоретические расчеты основных параметров движения на магистралях центральной части города для разработки рекомендаций по их оптимизации. Результаты. В работе предложена методика организации безопасных условий пребывания, труда и отдыха граждан в центральной части г. Днепр посредством организации транспортной системы с учетом зарубежного и отечественного опыта. Предложен в качестве одного из важнейших направлений в развитии транспортной инфраструктуры центральной части города современный способ организации пассажирских перевозок с уточнением маршрутов и категорий транспортных средств для перевозки пассажиров. Проведен анализ и предложены рекомендации по ликвидации проблем возникновения «пробок» на автотранспортных магистралях в центральной части г. Днепр. Научная новизна. Впервые на основе натурных исследований и теоретических расчетов разработаны три кольцевых маршрута общественного транспорта для повышения пропускной способности транспортной сети центральной части города. Научно обосновано необходимое количество мест для парковки легкового транспорта в центральной части города. Практическая значимость: создание безопасных условий жизнедеятельности на территории центральной части г. Днепр; уменьшение объемов загрязнения центральной части города по составляющим, направленное на защиту населения и застройки от вредного воздействия и последствий загрязнения. EN: Objective. The study of traffic problems in the central part of Dnipro city related to the organization of traffic on its highways. Methods. Using a systematic approach in analytical studies of literary sources, modern development of specialists of urban planning, ecology and life for the purpose of organization safe working conditions and rest of the citizens. By the method of field observations carried out measurements and performed the theoretical calculations of the basic parameters of traffic on downtown highways to develop recommendations for optimization. Results. In this work proposed technique of organization of safe living conditions, work and rest of the citizens in the central part of the Dnipro city through the organization of the transport system taking into account the foreign and domestic experience. Proposed as one of the most important areas in the development of transport infrastructure of the city center is a modern way of organization of passenger transportation on routes and clarifying the categories of motor vehicle for passenger transport. Conducted the analysis and proposed recommendations to eliminate the problems of a "traffic jams" on the highway in the central part of the Dnipro city. Scientific novelty. For the first time, based on field studies and theoretical calculations have been developed three circular routes of public transport to increase the capacity of the downtown transport network. It is scientifically proved the required number of parking places for passenger cars in central part of Dnipro city. Practical significance is the creation of safe living conditions in the territory of the city center of Dnipro city; reducing the volume of pollution in the central part of the town of components aimed at protecting the population and buildings from harmful effects and pollution. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5063 |
Other Identifiers: | http://journals.uran.ua/index.php/wissn028/article/view/92025 |
Appears in Collections: | № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
San’kov.pdf | 2,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.