Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошенко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТимошенко, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTymoshenko, Olena-
dc.contributor.authorЖердєва, Маргарита Ігорівна-
dc.contributor.authorЖердева, Маргарита Игоревна-
dc.contributor.authorZherdieva, Marharyta-
dc.contributor.authorЧереповська, Аліна Геннадіївна-
dc.contributor.authorЧереповская, Алина Геннадиевна-
dc.contributor.authorCherepovska, Alina-
dc.date.accessioned2021-01-25T13:10:18Z-
dc.date.available2021-01-25T13:10:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifierhttp://journals.uran.ua/index.php/wissn028/article/view/97032-
dc.identifier.citationТимошенко О. А. Аспекти еколого-економічного оцінювання заходів щодо зменшення рівня загазованості житлового району / О. А. Тимошенко, М. І. Жердєва, А. Г. Череповська // Новини інженерної науки Придніпров’я. – 2017. – № 1. – С. 59-65en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5076-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Частка відпрацьованих газів автомобілів у забрудненні атмосферного повітря м. Дніпро змінюється залежно від часу та пропорційна інтенсивності руху транспортних засобів. Максимальна концентрація відмічається в години пік. При русі з однією і тією ж інтенсивністю найбільше забруднення повітря спостерігається в районах, щільно забудованих високими будинками, і вздовж доріг із вузькою проїжджою частиною. Граничні концентрації шкідливих або токсичних компонентів у повітрі встановлюються як гігієнічні норми, тобто з точки зору безпосередньої охорони здоров'я людини. Особливо небезпечні для здоров'я людини окис вуглецю і оксиди азоту. Незалежно від існуючої відмінності думок щодо ступеня шкідливості відпрацьованих газів, у всьому світі з метою охорони здоров'я людини проводяться серйозні заходи, спрямовані на обмеження забруднення повітря автомобільними викидами. Мета статті − визначити екологічний та економічний ефекти від застосування заходів, що знижують ступінь загазованості примагістральної території лінійними джерелами забруднення. Виклад основного матеріалу. Реконструкція примагістральної території передбачає закладання вздовж магістральних вулиць газозахисних смуг зелених насаджень. Запропоновано варіанти таких смуг. Визначено екологічний та економічний ефекти від застосування спеціальних смуг озеленення в житловому районі, а також економічні збитки від загазованості примагістральних територій вихлопними газами автомобілів без урахування смуг озеленення та з урахуванням. Результати дослідження. Екологічний ефект склав 40...50 % залежно від досліджуваної вулиці, а економічний ефект − 3,424 млрд грн/рік (у цілому по всіх вулицях). Економічні збитки склали: в умовах існуючої житлової забудови − 17,616 млрд грн/рік, в умовах облаштування газозахисних смуг − 13,583 млрд грн/рік.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Доля отработанных газов автомобилей в загрязнении атмосферного воздуха г. Днепр меняется в зависимости от времени и пропорциональна интенсивности движения транспортных средств. Максимальная концентрация отмечается в часы пик. При движении автотранспорта с одинаковой интенсивностью максимальный уровень загрязнения воздуха наблюдается в районах, плотно застроенных высокими домами, и вдоль дорог с узкой проезжей частью. Предельные концентрации вредных или токсичных компонентов в воздухе устанавливаются в качестве гигиенических норм, то есть с точки зрения непосредственной охраны здоровья человека. Особенно опасными для здоровья человека являются окись углерода и окислы азота. Независимо от существующих различий во мнениях относительно степени вредности отработанных газов во всем мире с целью охраны здоровья человека проводятся серьезные мероприятия, направленные на ограничение загрязнения воздуха автомобилями. Цель статьи − определить экологический и экономический эффекты от применения мер, снижающих степень загазованности примагистральной территории линейными источниками загрязнения. Изложение основного материала. Реконструкция примагистральной территории предусматривает устройство вдоль магистральных улиц газозащитных полос зеленых насаждений. Предложены варианты именно таких полос. Определены экологический и экономический эффекты от применения специальных полос озеленения в жилом районе, а также экономический ущерб от загазованности примагистральных территорий выхлопными газами автомобилей без учета полос озеленения и с их учетом. Результаты исследования. Экологический эффект составил 40...50 % в зависимости от исследуемой улицы, а экономический эффект − 3,424 млрд грн/год (в целом по всем улицам). Экономический ущерб составил: в условиях существующей жилой застройки − 17,616 млрд грн/год, в условиях обустройства газозащитных «зеленых» полос − 13,583 млрд грн/год.-
dc.description.abstractEN: Statement of the problem. The proportion of exhaust gases of vehicles in air pollution Dnipro varies with time and is proportional to the intensity of movement of vehicles. The maximum concentration observed at peak hours. When driving with the same intensity, the greatest pollution is observed in areas densely built tall buildings, and along roads with narrow carriageway. The maximum concentration of harmful or toxic components in the air are set as the hygienic norms, that is, from the point of view of protection of human health. Particularly dangerous to human health are carbon monoxide and oxides of nitrogen. Regardless of the existing differences of opinion regarding the degree of hazard of the exhaust gases around the world with the aim of protecting human health carried out extensive activities aimed at limiting air pollution from cars. The purpose of this article is to determine environmental and economic effects of measures that reduce the degree of contamination premastering areas of linear sources of pollution. Presentation of the basic material. Reconstruction premastering territory provides a Foundation along the main streets hatsuhana strips of green space. The proposed variants of such bands. Determined environmental and economic effects from the use of special strips of greenery in a residential area, as well as economic losses arising from the contamination of territories premastering exhaust gases of vehicles without regard to lanes landscaping and accounting. The results of the study. The environmental effect was 40...50% depending on the study street, and the economic effect − 3,424 billion/year (in all streets). Economic losses amounted to: in the context of existing residential development − 17,616 billion/year, in terms of arrangement hatsuhana stripes − 13,583 billion/year.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectеколого-економічне оцінюванняen_US
dc.subjectрівень загазованостіen_US
dc.subjectпримагістральна територіяen_US
dc.subjectреконструкція житлового районуen_US
dc.subjectгазозахисна смуга озелененняen_US
dc.subjectэколого-экономическая оценкаen_US
dc.subjectуровень загазованностиen_US
dc.subjectгазозащитная полоса озелененияen_US
dc.subjectпримагистральная территорияen_US
dc.subjectреконструкция жилого районаen_US
dc.subjectecological-economic assessmenten_US
dc.subjectlevel of contaminationen_US
dc.subjecthatsuhana landscapeden_US
dc.subjectpremastering the territoryen_US
dc.subjectreconstruction of the residential areaen_US
dc.titleАспекти еколого-економічного оцінювання заходів щодо зменшення рівня загазованості житлового районуen_US
dc.title.alternativeАспекты эколого-экономической оценки мероприятий относительно уменьшения уровня загазованности жилого районаen_US
dc.title.alternativeAspects of ecological - economіc evaluation on reducing the level of gas residential areaen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tymoshenko.pdf668,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.