Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5199
Назва: | Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей |
Інші назви: | Банковский маркетинг: коммуникация с клиентами и формирование ценностей Banking marketing: communication with customers and formation of values |
Автори: | Ховрак, Інна Вікторівна Ховрак, Инна Викторовна Khovrak, Inna Бородай, Анжеліка Олександрівна Бородай, Анжеліка Олександрівна Borodai, Anzhelika |
Ключові слова: | банківський маркетинг комунікація з клієнтами цінності довіра лояльність імідж банковский маркетинг коммуникация с клиентами ценности доверие лояльность имидж banking marketing customer communication values trust loyalty image |
Дата публікації: | гру-2017 |
Бібліографічний опис: | Ховрак І. В. Банківський маркетинг: комунікація з клієнтами та формування цінностей / І. В. Ховрак, А. О. Бородай // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 317-321. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Стаття спрямована на обґрунтування важливості комунікації з клієнтами та врахування цінностей
у процесі розроблення стратегії банківського маркетингу. Автори навели переваги та недоліки різних
стратегій банківського маркетингу. Обґрунтовано, що довіра є основою лояльності та стратегічного
розвитку банківського сектору. При цьому сприйняття цінності послуг є різним для банківської установи
та клієнта. Встановлено, що клієнтоорієнтований банківський маркетинг повинен враховувати потреби
клієнтів, використовувати достатню кількість різноманітних традиційних та інноваційних інструментів, базуватися на стратегічному підході. RU: Статья направлена на обоснование важности коммуникации с клиентами и учета ценностей в процессе разработки стратегии банковского маркетинга. Авторы привели преимущества и недостатки разных стратегий банковского маркетинга. Обосновано, что доверие является основой лояльности и стратегического развития банковского сектора. При этом восприятие ценности услуг является разным для банковского учреждения и клиента. Установлено, что клиентоориентированный банковский маркетинг должен учитывать потребности клиентов, использовать достаточное количество разнообразных традиционных и инновационных инструментов, основываясь на стратегическом подходе. EN: The article is aimed at substantiating the importance of communicating with clients and taking into account the values in the process of developing a strategy for banking marketing. The authors show the advantages and disadvantages of different strategies for banking marketing. It is substantiated that the trust is the basis of loyalty and strategic development of the banking sector. At the same time, the perception of the value of services is different for a banking institution and a client. Client-focused banking marketing must take into account the needs of clients, use a sufficient number of various traditional and innovative tools, and be based on a strategic approach. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5199 |
Інші ідентифікатори: | http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/57.pdf |
Розташовується у зібраннях: | № 6 (11) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khovrak.pdf | 280,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.