Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоріна, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorGorina, Hanna-
dc.date.accessioned2019-05-14T09:43:55Z-
dc.date.available2019-05-14T09:43:55Z-
dc.date.issued2017-01-
dc.identifier.citationГоріна Г. О. Моделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг / Г. О. Горіна // Економічний простір. – 2017. – № 117. – С. 66-74.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/521-
dc.description.abstractUK: В умовах глобалізації та інтеграції туристичної галузі держави до світового туристичного простору надзвичайно актуальним стає питання ефективного та конкурентоспроможного управління розвитком локальних ринків як складових складної багаторівневої системи національного ринку туристичних послуг, що визначає актуальність дослідження, його мету та завдання. У статті запропоновано модель аутентичного управління розвитком ринку туристичних послуг. Контур моделі пропонується визначати синтетичною взаємодією трьох векторів управління, а саме: автентичністю культурно-історичних ресурсів локальних ринків туристичних послуг, асиметричністю інфраструктурного та соціально-економічного розвитку, просторовою поляризацією розміщення природно-кліматичних та рекреаційних факторів розвитку. Концептуальне наповнення моделі забезпечується інтегрованим взаємозв’язком її основних компонентів: метою, завданнями, функціями, принципами, задіяними суб’єктами, механізмами управління, очікуваним ефектом її впровадження. Реалізація запропонованої моделі дозволить виконати низку першочергових завдань активізації розвитку туристичного сектору як окремих регіонів, так і держави в цілому.en_US
dc.description.abstractEN: In the context of globalization and integration of the tourism industry to the world tourism markets such issues as an effective and competitive management of the local touristic markets and their development become extremely important especially in the context of those markets being the elements of common complex multilevel national truism system. The model of authentic management of tourist market development has been suggested in the article. The contour of the model is offered to be determined as an interaction of three synthetic vectors: authentic cultural and historical resources of the local tourism market; asymmetry of infrastructure and socio-economic development; spatial polarization of the natural and climatic as well as recreational factors of development. The conceptual content of the model is provided by the integrated relationship of its main components, such as: purpose, objectives, functions, principles, subjects involved, management instruments, and the anticipated effect of its implementation. Implementation of the proposed model allows accomplishing a number of priority tasks of tourism sector revitalization at the regional and state levels.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectринок туристичних послугen_US
dc.subjectаутентичне управління розвиткомen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectпросторова-поляризаціяen_US
dc.subjectдиспропорціяen_US
dc.subjectасиметричністьen_US
dc.subjecttourism marketen_US
dc.subjectauthentic development managementen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectspatialpolarizationen_US
dc.subjectimbalanceen_US
dc.subjectasymmetryen_US
dc.titleМоделювання аутентичного управління розвитком ринку туристичних послугen_US
dc.title.alternativeModeling of authentic management of tourism market developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:№ 117

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Horina.pdf201,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.