Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5350
Назва: Складання бізнес-плану в сучасних умовах господарювання
Інші назви: Business plan in modern business conditions
Автори: Спірідонова, Кіра Олександрівна
Spiridonova, Kira
Черкас, В. О.
Cherkas, V.
Ключові слова: бізнес-план
структура бізнес-плану
зовнішнє середовище
інвестиції
конкуренція
business plan structure
environment
development
business plan
competition
Дата публікації: вер-2019
Бібліографічний опис: Спірідонова К. О. Складання бізнес-плану в сучасних умовах господарювання / К. О. Спірідонова, В. О. Черкас // Економічний простір. – 2019. – № 149. – С. 76-80.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянута проблема прогнозування діяльності підприємства через нестабільність факторів зовнішньо- го середовища. Розроблений бізнес-план допомагає підприємцям прокласти шлях свого бізнесу від ідеї, яка народилась, до повноцінного та конкурентоспроможного бізнесу. Планування своєї діяльності на перед, значно допомагає у склад- них реаліях сьогодення, адже близько 98% невдач у бізнесі пояснюються незадовільним менеджментом. Тобто, коли підприємець не знає, що йому треба та у якому русі розвиватись і відбувається занепад кожного бізнесу. Українським підприємствам досить важко працювати у таких умовах і тому посилюється роль бізнес-планування як важливого інструменту стратегічного планування, завдяки якому підприємства можуть визначити мету і місію свого функціо- нування, розробляти систему заходів щодо поліпшення результатів діяльності або запобігання погрозам зовнішнього середовища. Проведені дослідження доводять, що не дивлячись на стрімкий ріст кількості діючих приватних підпри- ємств з 2013 по 2015 роки, у 2016 і 2017 роках відбувається зниження кількості підприємств. Підприємці занадто довіряють своїй інтуїції, а не розрахункам, за допомогою яких можна побудувати прибутковий бізнес. Така ситуація доводить про необхідність докладної розробки бізнес-плану, як одного з ключових елементів стратегії діяльності підприємства. Розглянутий спосіб створення бізнес-плану, за стандартом UNIDO, є оптимальним та найбільш по- ширеним. Він в себе включає вісім пунктів та додатки. У «Резюме» викладається стисла інформація про основні деталі проекту. Будь-яка людина після ознайомлення із ним повинна розуміти про що проект, та яку вигоду можна отримати. «Опис підприємства і галузі» полягає у аналізі можливостей підприємства та його успішності в цій галузі. «Опис продукції» безпосередньо описує сам продукт6 його основні характеристики та переваги над конкурентами. «Маркетинговий план» включає в себе: результати маркетингових досліджень, аналіз ринку, ціноутворення та мето- ди просування на ринку. Наступним пунктом є «Організаційний план», у якому розраховуються постійні та змінні ви- трати, та виробничі можливості підприємства. «Фінансовий план» складається з калькуляції собівартості, таблиць витрат і доходів, а також руху коштів. «Ризики і гарантії» є заключним пунктом, у якому описуються можливі ризики проекту та гарантії окупності проекту. Викладена в ньому інформація буде зрозуміла банкам, інвесторам та іншим фінансовим установам у яких власник бізнес-плану може захотіти взяти інвестиційний капітал на свою ідею.
EN: The problem of forecasting the activity of an enterprise due to instability of environmental factors has been considered in the article. The developed business plan helps entrepreneurs to lead the way of their business from a born idea to a full-fledged and competitive business. Planning your business ahead helps a lot in the complex realities of today, as about 98% of business failures are explained by poor management. That is, when the entrepreneur does not know what he needs and in what movement to develop and the decline of each business. It is quite difficult for Ukrainian businesses to work in such conditions, and therefore the role of business planning as an important strategic planning tool is being strengthened, whereby enterprises can define the purpose and mission of their operation, develop a system of measures to improve performance or prevent threats to the environment. Most foreign investors invest in Ukrainian enterprises only through a detailed analysis of their activities, but when an enterprise is trying to attract external financing, a business plan is an ideal indicator of strategic and operational planning. Studies have shown that despite the rapid growth in the number of operating private enterprises from 2013 to 2015, in 2016 and 2017 there is a decrease in the number of enterprises. Entrepreneurs rely too much on their intuition, not the calculations that can help them build a profitable business. This situation proves the need for detailed development of the business plan, as one of the key elements of the strategy of the enterprise. The considered way of creating a business plan, according to the UNIDO standard, is optimal and most common. It includes eight items and appendices. The Resume outlines basic details of the project. Anyone who is familiar with it should understand what the project is and what the benefits can be. "Description of the enterprise and industry" is to analyze the capabilities of the enterprise and its success in this field. Product Description directly describes the product itself6 its main characteristics and advantages over its competitors. The "Marketing Plan" includes: marketing research results, market analysis, pricing and market promotion methods. The next item is the "Organizational Plan", which calculates fixed and variable costs and production capabilities of the enterprise. A "financial plan" consists of costing, cost and income tables, and cash flow. Risks and Guarantees is the final point that describes the potential risks of the project and the payback of the project. The information contained therein will be clear to banks, investors and other financial institutions where the business plan owner may want to take the investment capital on his idea.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5350
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/348
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/149-12
Розташовується у зібраннях:№ 149

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spіrіdonova.pdf350,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.