Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/538
Назва: | Тенденції розвитку глобального маркетингу на прикладі сучасного світового ринку золота |
Інші назви: | Development trends of global marketing in the present world gold market |
Автори: | Абрамович, Інна Ананіївна Abramovich, Inna |
Ключові слова: | глобальний маркетинг ринок золота попит пропозиція аналіз маркетингові дослідження маркетингова стратегія global marketing gold market demand supply analysis marketing research marketing strategy |
Дата публікації: | лют-2017 |
Бібліографічний опис: | Абрамович І. А. Тенденції розвитку глобального маркетингу на прикладі сучасного світового ринку золота / І. А. Абрамович // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 5-15. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Стаття присвячена актуальним питанням формування та розвитку концепції
глобального маркетингу. На основі узагальнення сучасних тенденцій розвитку
глобального маркетингу проаналізовано стан сучасного світового ринку золота.
Виокремлено п'ять ключових факторів, які сприяли росту ціни на золото на
світовому ринку. Стверджується, що ці фактори будуть продовжувати
підтримувати стійкий інтерес до золота як інвестиції, так і попит центральних
банків в найближчі квартали. Розглянуті офіційні власники світових золотих
запасів, які прямо чи опосередковано здійснюють вплив на попит та пропозицію
на сучасному світовому ринку золота. Ринок золота пережив різні структурні
зрушення, які в останні десятиліття були однаково актуальні як для попиту і
пропозиції золота, так і для прибутковості золота як активу. Виділені фактори,
які стимулюють підвищення попиту за золото. Невідворотність розвитку
глобалізації робить глобальну орієнтацію в маркетингу перспективною, що
вимагає постійної адаптації стратегічних і тактичних кроків менеджменту до
умов, що швидко змінюються. А найбільш вагомим фактором таких швидких
змін на сьогодні залишається глобалізація. EN: The article is devoted to topical issues of formation and development of the concept of global marketing. On the basis of generalization of modern trends in global marketing it is analyzed the current state of the world's gold market. Five key factors are identified that contributed to the increase in gold prices on the world market. It is argued that these factors will continue to maintain a steady interest in gold investment and Central Bank demand in the coming quarters. The official owners of the world's gold reserves are considered which directly or indirectly influence the demand and offer on world gold market. The gold market has experienced many structural changes, which in recent decades has been equally relevant for both the demand and supply of gold and the yield of gold as an asset. The factors that stimulate increased demand for gold are distinguished. The inevitability of globalization makes the global orientation of marketing in perspective, which requires constant adaptation of strategic and tactical steps of management to conditions that change rapidly. And the most important factor of such rapid changes today is globalization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/538 |
Розташовується у зібраннях: | № 118 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Abramovich.pdf | 2,75 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.